ЗАСІДАННЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ»
За ініціативи Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, 07.08.2024 відбулося засідання Центрального організаційного комітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року», у якому взяла участь Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор, член Центрального організаційного комітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025».
Модератором заходу виступила Артеменко О.А., начальник відділу організації масових заходів та інформаційно-аналітичної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.
Вектор зустрічі – конкурсні перспективи на 2025 рік.
Засіданню передувала плідна (протягом червня – липня 2024 р.) робота членів Центрального організаційного комітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» із визначення умов проведення конкурсу, критеріїв оцінювання конкурсних випробувань за номінаціями.
Акценти уваги учасників конкурсу:
- законодавча база: наказ Міністерства освіти і науки України від 19.06.2024 № 881 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025», наказ Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1100 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України»;
- номінації: «Історія», «Хімія», «Зарубіжна література», «Технології/Трудове навчання»;
- реєстрація: з 23.09 – 14.10.2024;
- терміни проведення: І тур – листопад 2024 – лютий 2025, ІІ тур – квітень – травень 2025;
- форма проведення конкурсу – дистанційна, очна;
- конкурсні випробування за номінаціями: «Історія» («Методичний практикум», «Методичний експромт», «Практична робота», «Тестування», «Урок»), «Хімія» («Дослідження», «Хімічний експеримент», «Практична робота», «Тестування», «Урок»), «Зарубіжна література» («Аналіз поетичного твору», «Методичний експромт», «Майстерка», «Тестування», «Урок»), «Технології/Трудове навчання» («Дорожня карта творчого проєкту», «Методична майстерня вчителя», «Майстерка», «Тестування», «Урок»);
- переможець визначається за сумарним результатом конкурсних випробувань фінального етапу першого (другого) туру конкурсу (у випадку однакової кількості балів, перевага надається тому учаснику, який має вищий бал у пріоритетному випробуванні (урок).