ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Одним із пріоритетних завдань у системі освіти є питання підвищення професійної компетентності спеціалістів психологічної служби щодо оволодіння сучасними технологіями психосоціальної допомоги та методами самодопомоги й відновлення в кризових ситуаціях.
Зазначеній тематиці було присвячено онлайн-семінар «Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу в період воєнних дій». Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 30 квітня 2024 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У його роботі взяли участь 90 соціальних педагогів закладів освіти Сумщини.
Під час онлайн-заходу Світлана ГАВРИЛЕНКО, методист центру, презентувала багаторівневу модель комплексної психосоціальної допомоги в закладі освіти, фахівці визначилися з поняттям «психосоціальна підтримка», «ресурсний стан», способами створення ресурсного стану. Особливу увагу було приділено відпрацюванню навичок роботи з технологіями стабілізації психоемоційного стану та пошуку ресурсів, зокрема, «Заряд емоцій», «Усвідомлення», «Квітка благополуччя», «План турботи про себе», «Моя опора».
Своїм досвідом щодо психосоціальної підтримки педагогічних працівників в період воєнного стану з присутніми поділилися Світлана ДЗЕКЕЛЕВА, соціальний педагог комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою.
Анжеліка ОКІПНА, соціальний педагог державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське вище професійне училище» розкрила питання особливостей соціально-педагогічного