ВЕСНЯНА СЕСІЯ ОБЛАСНОЇ «STEM-ШКОЛИ – 2024» СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «ВІРТУАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ ТА НАВЧАЛЬНІ ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ В РЕАЛІЯХ STEM-ОСВІТИ»

golovnaSTEM-освіта протягом останніх років розвивається швидкими темпами, відображаючи швидкий розвиток технологій. Ця динамічна зміна підкреслює важливу істину – сфера освіти має адаптуватися та розвиватися, щоб йти в ногу з часом.

У рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024» було проведено весняну сесію обласної «STEM-школи – 2024» семінар-практикум «Віртуальні лабораторії та навчальні віртуальні екскурсії в реаліях STEM‑освіти», яка відбулася 30 квітня 2024 року на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Модератор заходу Сергій ГРИЦАЙ, проректор з наукової роботи, координатор STEM-освіти у КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, розпочав захід, наголосивши на важливості використання сучасних віртуальних лабораторій та навчальних віртуальних екскурсій в освітньому процесі.

У роботі весняної сесії обласної «STEM-школи – 2024» взяла участь Світлана БОЙКО, завідувач сектору авторського педагогічного новаторства відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат філософських наук, старший дослідник, висвітливши питання важливості STEM-освіти в цілому та особливостей реалізації Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів»,  також  звернула увагу на місце віртуального STEM-центру в освітньому процесі та його взаємодію з невіртуальним STEM-центром.

Робота весняної сесії обласної «STEM-школи – 2024» продовжилась виступами учасників заходу, зокрема, інтерактивна база знань історико-культурної спадщини України «Музейна планета» була презентована Олександром СТРИЖАКОМ, заступником директора з наукової роботи Національного центру «Мала академія наук України», доктором технічних наук, професором.

Застосування сучасних віртуальних лабораторій у STEM-освіті висвітлив Петро ЛЕОНТЬЄВ, завідувач кафедри комп’ютеризованих систем управління Сумського державного університету, кандидат технічних наук.

Віктор ШАПОВАЛОВ, старший науковий співробітник відділу створення і використання навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України», PhD розкрив особливості використання віртуального STEM-центру МАН-лаб в системі дистанційного навчання.

Модератор заходу Світлана КОДА, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник науково-дослідної лабораторії STEM‑освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, приділила увагу сучасним тенденціям використання віртуальних лабораторій та важливості впровадження їх в освітній процес.  

Практичне використання віртуальних джерел при викладанні шкільного та академічного курсу географії презентувала Ганна ПАНАСЮРА, викладач кафедри загальної і регіональної географії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

Використання технологій віртуальної реальності (VR) для формування та розвитку критичного мислення в STEM-освіті представила Катерина ЮШКО, вчитель інформатики Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова». 

У ході роботи семінару-практикуму відбулося обговорення значимості й необхідності інтеграції віртуальних лабораторій та навчальних віртуальних екскурсій в освітній процес задля формування комплексу компетентностей здобувачів освіти в умовах Нової української школи.

Сергій ГРИЦАЙ підбив підсумки роботи весняної сесії обласної «STEM-школи – 2024» та надав рекомендації щодо розвитку STEM у закладах освіти області.

Весняна сесія обласної «STEM-школи – 2024» продовжує свою роботу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO