ГОТУЄМО ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

715-17 квітня 2024 року згідно з планом роботи КЗ СОІППО відбулися курси за вибором «Актуальні питання викладання хімії», за кураторства Коростіль Лідії Анатоліївни, доцента кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидата педагогічних наук, доцента.

Мета курсу – підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів хімії загальної середньої освіти щодо навчання хімії. Саме тому зміст курсу вміщував теоретичний і практичний контент.

Теоретична складова курсу була спрямована на опрацювання педагогами нових нормативних і програмових документів, навчального забезпечення щодо впровадження Державного стандарту базової середньої освіти в 7 класі. У межах розширення та поглиблення методичної складової професійної компетентності вчителів були розглянуті наступні питання: діяльнісний підхід як сукупність технологій, методів, прийомів, засобів і способів навчання; модель уроку в форматах дистанційного та змішаного навчання; особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах Нової української школи.

Практична складова передбачала виконання завдань, спрямованих на осмислення теоретичного матеріалу. Учителі індивідуально складали навчальну програму за обраною модельною програмою; працювали з різноманітними інтерактивними симуляторами Phet та виконували за їх допомогою дослідження «Визначення рН рідин»; колективно працювали на інтерактивних дошках Padlet і Jambord.

Юлія Олександрівна Батура, учитель хімії Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 12 Сумської міської ради, познайомила вчителів з досвідом використання інтернет ресурсів Wordwall та Quizizz для проведення формувального оцінювання. Підсумком стала групова робота вчителів з моделювання уроків за новою програмою 7 класу з використанням інтерактивних ресурсів та їх презентація.

В анкеті зворотного зв’язку слухачі висловили подяку за зміст курсів підвищення кваліфікації. Наведемо приклад деяких висловлювань учителів:

«Зрозуміла різницю між модельною та навчальною програмою, а також між навчальною програмою та календарним плануванням»;

«Актуальною стала інформація щодо інструментів Phet та особливістю їх застосування»;

«Зрозуміла, що є критерії оцінювання до ПРО1, ПРО2, ПРО3. Їх не треба складати самому! Відчула полегшення)))»;

«Сподобалися застосунки Рhet, Wordwall, моделювання уроку. Дякую за корисні поради та приємне спілкування!»;

«Корисним було складання навчальної програми, застосунки Phet та Quizizz, блок про оцінювання учнів. Щиро дякую))))»;

«Створення практичної роботи, виконання практичних вправ на застосунку Рhet, моделювання уроків. Дякую за курси!».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO