У Сумській області відбувся пілотний етап міжнародного дослідження PISA-2025

gollІз 17 до 18 квітня 2024 року в Сумській області тривав пілотний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025 («Програма міжнародного оцінювання учнів»), завданням якого була апробація інструментів і процедур перед проведенням основного етапу, який заплановано на весну 2025 року. «Пілот» було проведено як онлайн-оцінювання за допомогою браузерного додатка (платформи).

До вибірки учасників пілотного етапу дослідження РІSА-2025 у Сумській області увійшов Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів – заклад дошкільної освіти № 5 Тростянецької міської ради. У стислі терміни вдалося здійснити всі підготовчі заходи, щоби провести дослідження і не втратити шансу на участь.

Важливою складовою проведення дослідження було створення для учасників безпечних умов. Відтак, закладом освіти було забезпечено проведення дослідження у захисній споруді, де дотримано безпекову складову та вимоги до інтернету для доступу до платформи, на якій проводилося оцінювання, надано необхідну кількість комп’ютерної техніки.

Процедуру проведення дослідження забезпечували: старші інструктори, адміністратори комп’ютерного оцінювання та відповідальний за пункт проведення із числа працівників закладу освіти. У якості регіонального координатора, у дослідженні узяла участь Остапенко О.І., – завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти  та зовнішнього незалежного оцінювання комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Учні, у межах дослідження, виконували тестові завдання з трьох ключових галузей PISA, а саме, читання, математики та природничо-наукових дисциплін. Особливу ж увагу було приділено завданням провідної галузі, якою в циклі 2025 року є природничо-наукова.

Окрім того, було апробовано інструментарій для оцінювання спроможності 15-річних підлітків використовувати цифрові інструменти для досягнення певних життєвих цілей, адже інноваційною галуззю поточного циклу стало навчання в цифровому світі (Learning in the Digital World). Визначені для тесту з англійської мови (FLA) учні читали англомовні тексти, сприймали інформацію на слух (виконували завдання з аудіювання, використовуючи повнорозмірні навушники) та зв’язно висловлювалися в усній формі на запропоновану програмою тему. 

Під час роботи над завданнями, учні працювали із двома 30-хвилинними модулями. Кожен модуль складався з трьох частин: «Демонстрація», де учасники виконували завдання з вибором відповіді, щоби показати, що вони вже знають; «Тренування», де потрібно було застосувати цифрові інструменти для вивчення та розв’язання простих інтерактивних завдань, та «Застосування», де учні показували свою здатність застосовувати на практиці щойно набутий досвід для розв’язання з використанням цифрових інструментів більш складних завдань.

Важливим складником пілотного етапу PISA-2025 стала апробація «Анкети учня» та «Анкети для закладу освіти» (останню заповнював керівник закладу освіти). Мета такого анкетування – дослідити вплив на результати тестування учнів таких чинників, як кваліфікація вчителів, навчальні плани, методики викладання, час навчання та навчальні можливості як всередині школи, так і поза її межами, контроль якості шкільних процесів, лідерство та шкільне управління, залучення батьків до участі в шкільному житті, мікроклімат у школі, загальні цінності, очікування високих досягнень, взаємодія та взаємна підтримка тощо.

У 2025 році Україна візьме участь в основному етапі дев’ятого циклу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025. Для нашої країни це буде вже третій цикл дослідження

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO