ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО УКРАЇНИ – ОКРАСА Й ПЕРЛИНА МИСТЕЦТВА СВІТУ
12 квітня 2024 року завершилися курси підвищення кваліфікації керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва закладів позашкільної освіти, які мали на меті підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності здобувача професійної освіти, підготовка: кваліфікованого керівника гуртка декоративно-ужиткового мистецтва, що набуває освітніх та професійних компетентностей відповідно до власних інтересів, потреб економіки; конкурентоздатна та мобільна на ринку праці особа; цілісної всебічно розвиненої особистість, здатної до вибору власної освітньої траєкторії, побудови професійної та особистої кар’єри, навчання упродовж життя, започаткування власного бізнесу у сфері мистецтва; відповідальну особистість з морально-етичними принципами, яка здатна приймати виважені рішення, ініціативна, соціалізована, комунікативна, толерантна, патріот з активною позицією.
Куратор групи, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти Лариса СЄРИХ, провела курси на високому науково-теоретичному, методичному й практичному рівнях.
Жодна тема, із запропонованих керівникам гуртків, не була сумною, рутинною чи нецікавою. Навпаки, слухачі працювали та співпрацювали, взаємодіяли із задоволенням, захопленням, активно. Були підготовлені й презентовані практичні роботи з композиції в декоративно-ужитковому мистецтві, колористики, стилізації рослинних форм; також спільний мистецький проєкт «Декоративно-ужиткове мистецтво: цілі, національна самобутність, всесвітній тренд», які були розміщено в соціальній мережі Fb».
За результатами курсів слухачі навчилися організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проєктування, оцінювання тощо); конструювати й реалізувати сучасні програми навчання здобувачів позашкільної освіти із використанням різноманітних методів, форм і технологій; діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні траєкторії для становлення дитини як особистості-новатора; керувати інтерактивною проєктною діяльністю; організовувати культуромовне освітньо-розвивальне середовище; проєктувати власну програму професійного зростання.