ВЕСНЯНА СЕСІЯ ОБЛАСНОЇ «STEM-ШКОЛИ – 2024» СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «ВІД STEM ДО STEАM: ІНТЕГРАЦІЯ МИСТЕЦТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ»

golovnaПротягом останніх років STEM-освіта розвивається безпрецедентними темпами, віддзеркалюючи швидкий розвиток технологій. Ця динамічна зміна підкреслює важливу істину – сфера освіти має адаптуватися та розвиватися, щоб йти в ногу з часом.

Як допомогти надихнути школярів на нові досягнення та  дозволити отримати максимальну користь усім учасникам від освітнього процесу? На ці та інші питання надала відповіді весняна сесія обласної «STEM-школи – 2024» семінар-практикум «Від STEM до STEАM: інтеграція мистецтва в освітньому просторі», яка відбулася 28 березня 2024 року на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. У заході взяли участь 134 учасники.

Модератор заходу Сергій ГРИЦАЙ, проректор з наукової роботи, координатор STEM-освіти у КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, розпочав захід, наголосивши на залученні інноваційних STEM-технологій – важливої складової сучасної освіти.

Робота весняної сесії обласної «STEM-школи – 2024» продовжилась виступами учасників заходу, зокрема, міжгалузеві зв’язки у змісті підручника з мистецтва як засобу розвитку креативного мислення учнів підліткового віку, Концепцію поліцентричної інтеграції Л.Масол, цілісність і наступність змісту в початковій, основній і старшій школі висвітлила Людмила МАСОЛ, старший науковий співробітник лабораторії естетичного виховання Інституту проблем виховання АПН України, головний редактор науково-методичного журналу «Мистецтво та освіта», кандидат педагогічних наук.

Модератор заходу Світлана КОДА, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник науково-дослідної лабораторії STEM‑освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, розкрила особливості STEM та STEАM‑освіти, приділивши увагу сучасним тенденціям та перспективам їхнього розвитку.

Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами образотворчої творчості із застосуванням SТRЕАМ-технологій презентували Сергій РОМАНЦОВ, керівник гуртка-методист комунального закладу  «Шосткинський міський центр естетичного виховання Шосткинської міської ради Сумської області» Шосткинської міської ради, методист вищої категорії та Лариса СЄРИХ, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти кандидат педагогічних наук, доцент.

Анімацію як сучасний засіб реалізації STEAM-освіти представила Наталія МОСКАЛЕНКО, керівник гуртка Комунального закладу Сумської обласної ради – Сумський обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю.

У ході роботи семінару-практикуму відбулося обговорення значимості й необхідності інтеграції мистецтва в освітньому просторі шляхом використання STEM та STEАM-технологій для формування комплексу компетентностей здобувачів освіти в умовах Нової української школи.

Сергій ГРИЦАЙ підбив підсумки роботи весняної сесії обласної «STEM-школи – 2024» та надав рекомендації щодо розвитку STEAM у закладах освіти області.

Весняна сесія обласної STEM-школи – 2024 продовжує свою роботу.

Запрошуємо до участі!

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO