ЩОДЕННИК ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»: ДЕНЬ ТРЕТІЙ

golovna07 лютого 2024 року – третій конкурсний день другого (фінального) етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», під час якого було реалізовано три різних конкурсних випробування, що дали можливість продемонструвати конкурсантам власні уміння організовувати процес навчання з урахуванням сучасних вимог до його організації.

Конкурсанти у номінації «Географія» змагалися у конкурсному випробуванні «Дослідження», під час якого демонстрували власні уміння проєктувати дослідницько-пошукову діяльність учнів. Фахове журі, у свою чергу, оцінювало: відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями, очікуваними результатами дослідження; логічність визначення завдань, очікуваних результатів, структури дослідження; доцільність вибору методів і засобів; спрямованість на формування ключових і предметної компетентностей, цілісності знань, цінностей; практичну значущість для учнів очікуваних результатів дослідження.

У номінації «Фізика» було реалізовано конкурсне випробування «Фізичний експеримент», мета якого ‒ визначення рівня володіння конкурсантами методикою та технікою шкільного фізичного експерименту. Члени журі оцінювали: логічність, послідовність побудови завдань експерименту, чіткість інструкції для учнів щодо виконання експерименту; володіння технікою виконання експерименту, уміння використовувати обладнання, прилади, інструменти; правильність виконання завдань і висновків.

У номінаціях «Українська мова та література» й «Образотворче мистецтво» відбулося конкурсне випробування «Майстерка».

Учителі української мови та літератури мали можливість продемонструвати власні можливості у формуванні в учнів (учениць) наскрізних умінь. Члени журі  оцінювали: доцільність та ефективність дібраних технологій, методів і прийомів, їх спрямованість на формування наскрізних умінь, предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти, згідно з концепцією Нової української школи; розуміння концепції навчання інтегрованого курсу мовно-літературної освітньої галузі; партнерську взаємодію з аудиторією; оригінальність концепції майстерки.

Метою реалізації цього конкурсного випробування учителями образотворчого мистецтва було ‒ продемонструвати уміння адаптувати власну педагогічну ідею (технології, методи, прийоми роботи) до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів. Фахове журі оцінювало: оригінальність представлених методичних складових (технологій, методів і прийомів), майстерність та ефективність їх використання; відповідність між ними та метою, змістом й очікуваними результатами навчання; педагогічну цінність майстерки для його учасників; партнерську взаємодію з аудиторією; оригінальність концепції майстерки.

Результати конкурсних випробувань розміщено за посиланням.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO