ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
З метою забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланкою Нової української школи та узгодженості освітніх впливів на особистість дитини з опорою на її ключові компетентності Міністерством освіти і науки України для вихователів та практичних психологів закладів дошкільної освіти розроблено комплект діагностичних методик «Чарівні перетворення».
Питання особливостей проведення діагностичного вивчення стану розвитку дитини старшого дошкільного віку за цим комплексом в умовах дистанційного навчання обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти Білопільської міської, Миколаївської селищної та Річківської сільської територіальних громад під час онлайн-консультації 2 лютого 2024 року. Захід проведено методистом навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Ларисою КОНДРАТЕНКО. У консультації взяли участь 20 практичних психологів, консультанти та керівник Білопільського центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Учасники зустрічі визначилися з методичними особливостями запровадження комплексу діагностичних методик «Чарівні перетворення» в практику роботи практичних психологів закладів дошкільної освіти, обговорили можливості дистанційного використання інструментарію оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи. Особливу увагу було приділено обговоренню проблемних питань, якими поділилися практичні психологи після знайомства з діагностичною методикою «Чарівні перетворення».