ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

golovnaОдним із ключових положень Нової української школи є забезпечення наступності та узгодженості освітніх впливів на особистість дитини з опорою на ключові компетентності, які вона має на момент здобуття дошкільної освіти та вступу до початкової школи.

Особливості аналізу досягнень дитини старшого дошкільного віку на етапі переходу до навчання у школі були у фокусі уваги психологів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та практичних психологів закладів дошкільної освіти області під час онлайн-порадника 16 січня 2024 року.

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. У пораднику взяли участь 155 спеціалістів.

 В роботі онлайн-порадника взяла участь Олена ХАРТМАН, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України.

Науковиця презентувала присутнім інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи «Комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення», зупинилася на дидактичних та методичних підходах щодо їх застосування у практиці роботи практичних психологів закладів дошкільної освіти. Особливу увагу було приділено ризикам, які можливі під час проведення діагностичного комплексу з дошкільниками та способів їх упередження.

Наприкінці зустрічі у форматі «круглого столу» відбулося обговорення проблемних питань, якими поділилися практичні психологи після знайомства з діагностичною методикою «Чарівні перетворення».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO