Обласний науково-практичний вебінар «Дитина з тяжкими порушеннями мовлення в закладі загальної середньої освіти»

golovnaМовлення можна порівняти з візитною карткою людини, адже від того, наскільки чітко, фонетично, лексично, граматично правильно та зрозуміло вона висловлює свої думки, залежить її спілкування з довколишніми, кар`єрний ріст, успішність у житті загалом.

На сучасному етапі розвитку інклюзивної освіти проблема навчання дітей із мовленнєвими порушеннями набуває значної актуальності, про що свідчать численні публікації, дослідження науковців та педагогів-практиків.

Істотна кількість дітей з особливими освітніми потребами мають порушення мовленнєвого розвитку різних форм та ступенів. Кожна дитина потребує детального діагностичного обстеження, створення освітньої та корекційної програм. Діти з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ) часто окрім цього потребують також медичного та реабілітаційного втручання. Обов'язковим є комплексний підхід до вивчення причини появи труднощів в процесі оволодіння мовленням.

Відповідно плану роботи науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 25 грудня 2023 року відбувся обласний науково-практичний вебінар «Дитина з тяжкими порушеннями  мовлення інтелектуальними труднощами в закладі загальної середньої освіти».

Захід відкрила та провела завідувач науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Любов ПРЯДКО.

Актуальним питанням вебінару стало обговорення проблеми специфіки організації інклюзивного освітнього середовища для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Учасники вебінару мали змогу зрозуміти види тяжких порушень мовлення їх ознаки та специфіку колекційної роботи.

Завідуюча лабораторією Прядко Л.О. відзначила, що у кожній команді психолого-педагогічного супроводу повинен бути логопед. Якщо до вашого закладу приходить будь-яка дитина з ООП, ви повинні мати логопеда та забезпечити дитині мовленнєвий розвиток на високому рівні. Однак, в маленьких міста або селищах часто не вистачає логопедів, і в такому разі тривалий час доводиться розв'язувати більшість питань саме психологам, які працюють у закладі освіти, і навіть педагогам.

У межах вебінару було розглянуто багато актуальних питань з теми вебінару: подолання функціональних труднощів у здобувачів освіти з тяжкими порушеннями мовлення, педагогічна підтримка дітей із заїканням у  закладі загальної середньої освіти: практичні аспекти; умови розвитку читацьких умінь: від вдумливого читання – до успішного навчання, нетрадиційні техніки малювання у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та  інтерактивні ігри в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення.

Учасники вебінару  мали можливість задавати актуальні питання доповідачам і отримати вичерпні відповіді, та матеріали на  електронні скриньки.

Таким чином, на обласному науково-практичному вебінарі «Дитина з тяжкими порушеннями  мовлення в закладі загальної середньої освіти» вебінарі учасники мали змогу детальніше зрозуміти специфіку розвитку окресленої категорії дітей, ознайомились із специфікої педагогічної підтримки дітей з тяжкими порушеннями мовлення та отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO