ДРУГИЙ ДЕНЬ ВІДБІРКОВОГО ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»
13 грудня 2023 року – другий день випробувань відбіркового етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», під час яких учасники у кожній із чотирьох номінацій мали можливість продемонструвати свої практичні уміння у різних видах професійної діяльності. Зокрема:
‒ учителі номінації «Українська мова та література» узяли участь у конкурсному випробуванні «Написання есею», метою якого було виявити вміння конкурсантів осмислювати (переосмислювати) запропоновану проблему, творчо виражати індивідуальний погляд на неї. Під час змагання педагоги демонстрували: здібності розуміти проблеми; яскравість, оригінальність есею; уміння формулювати власну позицію, переконливість; багатство слововживання, метафоричність та образність мовлення; грамотність;
‒ конкурсанти номінації «Географія» долучилися до розробки практичної роботи, метою якої було виявлення вміння розробляти та виконувати практичні завдання з використанням інтернет-ресурсів, зокрема картографічних. Особлива увага приділялася відповідності між завданнями та темою практичної роботи; логічності, послідовності, доцільності побудови завдань практичної роботи; чіткості інструкцій для учнів щодо виконання та оцінювання практичної роботи; умінню формулювати (прогнозувати) очікувані результати, контролювати правильність виконання завдань і формулювати висновки;
‒ учителі номінації «Фізика» узяли участь у конкурсному випробуванні «Методичний практикум», метою якого було визначення: рівня предметно-методичної компетентності конкурсанта (конкурсантки); гнучкості педагогічного мислення; уміння конкурсанта (конкурсантки) використовувати сучасні підходи до організації освітнього процесу, із урахуванням вікових особливостей учнів;
‒ учасники конкурсу в номінації «Образотворче мистецтво» мали можливість продемонструвати: свої здібності аналізувати та інтерпретувати твір образотворчого мистецтва; володіння бібліографічними відомостями про твір та рівень його розуміння; висловлювати власне ставлення та надавати методичний коментар до твору; володіння професійною термінологією.
Результати учасників, за підсумками конкурсних випробувань другого дня, оприлюднено на сайті Сумського ОІППО. Перша п’ятірка конкурсантів у кожній номінації продовжить участь у подальших змаганнях, демонструючи власну професійну компетентність.