Підвищуємо психологічну стійкість педагогів

golovnaНа сьогодні учні та студентство потребують педагога, перш за все, психологічно стійкого, здатного долати стресові ситуації,  який  згуртовує супроводжує та убезпечує. Педагога, який би міг стати для них керманичом у відновленні жаги до знань, тим плечем, на яке можна спертися тоді, коли забракне власних сил.

Питанням підвищення психологічної стійкості, ресурсності педагогів було присвячено порадник, проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 6 грудня 2023 року для практичних психологів закладів фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти, інституційного догляду та виховання дітей (усього 32 учасники).

Під час онлайн-зустрічі методистом центру Анною РАСТРОСТА було розглянуто умови розвитку стійкості, резилієнтності у педагогів, які спрямовані на підвищення психологічної компетентності, формування вміння екологічного реагування на виклики, спричинені загальною тривожною атмосферою. Практичні психологи обговорили важливість врахування особливостей функціонування мозку в умовах зовнішніх загроз.

Спеціалістам надано інформацію щодо використання мобільних застосунків, які виступають як додатковий інструмент допомоги в організації підтримки психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.

Учасники зустрічі на практиці опрацювали техніки «Безпечне місце», «Модель BASIC Ph», «Сканер» тілесних ресурсів», «Відновлення об’єктів прихильності», «Кола довіри», які сприяють розширенню діапазону ефективних стратегій пошуку ресурсів відновлення.

Учасники семінару обмінялися  досвідом підвищення  власної ресурсності та надання підтримки учасникам освітнього процесу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO