Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи

Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр

Кваліфікація – викладач університетів та вищих навчальних закладів

Форма навчання – денна, заочна

Термін навчання – 1 рік (денна форма), 2 роки (заочна форма)

Нормативна частина програми підготовки

  • Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні

  • Педагогічна та професійна психологія

  • Фізична культура та психофізіологічний тренінг

  • Моделювання діяльності фахівця

  • Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця

  • Системний підхід у вищій освіті

  • Педагогічний контроль в системі освіти

  • Дидактичні системи у вищій освіті

  • Інформаційні технології в освіті

  • Соціальна та екологічна безпека діяльності

  • Практична підготовка та стажування

Вибіркова частина програми підготовки

  • Методологія науково-педагогічного дослідження

  • Академічна риторика

  • Культура фахової мови

  • Євроінтеграційна стратегія України

  • Порівняльна педагогіка

  • Психологія та етика педагогічного спілкування

  • Психологія особистісного росту педагога вищої школи

  • Психологічні проблеми виховання

  • Гендерна педагогіка

  • Педагогіка вищої школи

Випускники спеціальності можуть працювати:

  • викладачами вищих навчальних закладів,

  • методистами заочних шкіл і відділень,

  • науковими співробітниками,

  • керівниками підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання,

  • інспекторами навчальних закладів,

  • службовцями в апаратах центральних та місцевих органів державної влади у галузі освіти.

Студенти отримують необхідні для роботи:

знання:

  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;

  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

  • дидактики навчальної дисципліни;

  • нових технологій навчання;

  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки;

уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO