Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи
Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр
Кваліфікація – викладач університетів та вищих навчальних закладів
Форма навчання – денна, заочна
Термін навчання – 1 рік (денна форма), 2 роки (заочна форма)
Нормативна частина програми підготовки
-
Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні
-
Педагогічна та професійна психологія
-
Фізична культура та психофізіологічний тренінг
-
Моделювання діяльності фахівця
-
Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця
-
Системний підхід у вищій освіті
-
Педагогічний контроль в системі освіти
-
Дидактичні системи у вищій освіті
-
Інформаційні технології в освіті
-
Соціальна та екологічна безпека діяльності
-
Практична підготовка та стажування
Вибіркова частина програми підготовки
-
Методологія науково-педагогічного дослідження
-
Академічна риторика
-
Культура фахової мови
-
Євроінтеграційна стратегія України
-
Порівняльна педагогіка
-
Психологія та етика педагогічного спілкування
-
Психологія особистісного росту педагога вищої школи
-
Психологічні проблеми виховання
-
Гендерна педагогіка
-
Педагогіка вищої школи
Випускники спеціальності можуть працювати:
-
викладачами вищих навчальних закладів,
-
методистами заочних шкіл і відділень,
-
науковими співробітниками,
-
керівниками підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання,
-
інспекторами навчальних закладів,
-
службовцями в апаратах центральних та місцевих органів державної влади у галузі освіти.
Студенти отримують необхідні для роботи:
знання:
-
сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;
-
шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;
-
дидактики навчальної дисципліни;
-
нових технологій навчання;
-
методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;
-
наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки;
уміння:
- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;
- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;
- забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;
- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;
- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;
- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;
- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;
- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;
- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;
- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.