ОБЛАСНИЙ ОНЛАЙН-СЕМІНАР «БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВИХОВНІ АСПЕКТИ»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 28 квітня 2023 року для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти відбувся обласний онлайн-семінар «Безпека дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу: виховні аспекти».
У ході проведення заходу з тематичними питаннями виступила Третьякова О.В., методист навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО: «Безпека дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу: виховні аспекти», «Україномовний відеоконтент для дітей: сучасні тренди та тенденції»; окрім того, було наголошено на одній із найгостріших проблем «взаємодії» дитини з мережею «Інтернет» – кібербулінгу, його ознаках, формах прояву, основних принципах профілактики та подолання.
Досвідом роботи щодо формування безпечної поведінки дітей в інформаційному просторі поділилися педагоги закладів загальної середньої освіти Сумської області:
- Філіпов В.Ф., заступник директора з навчальної роботи Гружчанського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубов’язівської селищної ради («Користь та загрози інтернету: що варто знати підліткам»);
- Сокол А.О., практичний психолог, соціальний педагог Глухівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 2 Глухівської міської ради («Кіберсоціалізація здобувачів освіти в інформаційному просторі»);
- Кракова Є.А., учитель української мови і літератури, історії та правознавства ліцею Боромлянської сільської ради («Мова ворожнечі» як засіб маніпулювання свідомістю учнів у сучасному інформаційному просторі»);
- Вовденко О.В., учитель історії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради («Формування в учнів навиків безпечної роботи в мережі «Інтернет» під час освітнього процесу»).
За результатами методичного порадника педагогічним працівникам надано методичні рекомендації щодо безпечної поведінки дітей в інформаційному просторі під час освітнього процесу.