Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Діти з небажаною поведінкою у закладі загальної середньої освіти»!

Screenshot 6Входження  дитини у соціум, та зіткнення зі світом інших дітей, дорослих та оточення, на превеликий жаль, далеко не завжди проходить для неї безболісно. Часто при цьому у дітей відбувається переформатування багатьох уявлень та установок, зміна бажань та звичок, з'являється невпевненість у собі та зменшується довіра до інших. На зміну одним почуттям і прихильностям приходять інші, які часто мають патологічний характер. Аналіз кожного окремого випадку потребує індивідуального підходу.

Небажана  поведінка є результатом конфлікту учня із середовищем. Якщо  таке трапляється, то реакція учня на середовище суттєво відрізняється від очікуваної, що  значно ускладнює його власну навчальну діяльність чи навчальну діяльність оточуючих. Безумовно, така поведінка має широкий спектр проявів: від тимчасових і порівняно незначних, до більш серйозних і тривалих наслідків.

Мета вебінара – формування уявлення у педагогів закладів загальної середньої  освіти та батьків про причини, чинники, стимули небажаної поведінки та  засоби її корекції шляхом створення у родині та закладі корекційного освітнього середовища.

Завдання вебінара

  • формування розуміння поняття «небажана поведінка» та уявлення про причини, прояви цього явища;
  • розширення знань про способи подолання небажаної поведінки у роботі практичного психолога та  асистента вчителя;
  • уникнення небажаної поведінки у закладі загальної середньої освіти та родині;
  • надання рекомендації щодо подолання небажаної поведінки батькам, педагогам, практичним психологам.

Відповідно плану роботи науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 27 грудня 2022 року відбувся Всеукраїнський  науково-практичний вебінар «Діти з небажаною поведінкою у закладі загальної середньої освіти».

Захід відкрила та провела керівник науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Любов Прядко.

Завідуюча лабораторією Прядко Л.О. зазначила,  що подолання небажаної поведінки  дітей було завжди актуальним, але у воєнний час особливо. Змінюються часи, змінюються вимоги, відповідно і запити.  Проводячи курси підвищення кваліфікації обов’язково педагоги задають питання: Як допомогти такій дитині? Як мінімізувати прояви небажаної поведінки? Як уникнути спалахів агресії , істерик, бійки тощо? Що порадити її батькам? Як поводитися з ним вчителям?

З огляду на це, на вебінарі було розглянуто основні питання, які цікавлять сучасну педагогічну спільноту.

Завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО Прядко Любов Олексіївна висвітлила  питання небажаної поведінки як суспільного феномену. Зокрема розкрила причини, чинники, фактори і прояви небажаної поведінки, описала стимули небажаної поведінки та навела приклади з освітянської практики.

Кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка Чобанян Анна Воружанівна розкрила поняття «психічне здоров’я батьків» та його вплив на корекцію небажаної поведінки дітей, свої рекомендації підтвердила результатами власного дослідження.

Дуже цінним був виступ практичного психолога з Естонії Пономаренко Оксани Миколаївни щодо подолання небажаної поведінки в родині. Доповідачка розкрила специфіку роботи з родиною та показала практичні аспекти роботи з найближчим оточенням таких дітей. Окремо була приділена увага схемам реагування батьків на прояви небажаної поведінки дітей.

Фахівець-консультант КУ Інклюзивно-ресурсний центр №1 Сумської міської ради Хомутенко Юлія Олександрівна висвітлила питання створення корекційного маршруту для дітей з синдромом дефіцитом уваги зупинившись на питаннях ознак, причин та проявах даного синдрому, розкрила основні терапевтичні втручання та дала поради педагогам ЗЗСО як підтримувати увагу дітей з небажаною поведінкою.

Асистент вчителя, комунального закладу «СЗШ №2» Дніпровської міської ради Богомаз Крістіна Сергіївна розкрила питання  профілактики і подолання небажаної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами у роботі асистента вчителя через призму АВА терапії, довівши на прикладах її результативність.

Член лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, викладач, член лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО Клочко Оксана Миколаївна висвітлила специфіку надання педагогічної підтримки дітям з емоційними і поведінковими розладами під час освітнього процесу. Доповідачка акцентувала увагу на технології візуальних підказок на уроці.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач, член лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО Золотарьова Тетяна Вікторівна описала подолання  депресивних станів дітей молодшого шкільного віку засобами казкотерапії, звернувши увагу на адекватність підбору  казок відповідно емоційного стану дитини з небажаною поведінкою.

Таким чином, на Всеукраїнському  науково-практичному вебінарі «Діти з небажаною поведінкою у закладі загальної середньої освіти» учасники мали змогу детальніше зрозуміти такий феномен як небажана поведінка та мотиви і профілактику її проявів. Вважаємо, що отримана інформація дозволить покращити поведінку таких і дітей, і відповідно, якість життя їх батьків та педагогів, а педагогам підвищити рівень професійної компетентності.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO