АРТ-ТЕХНІКИ ЕМОЦІЙНОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Одним із ефективних інструментів у роботі з дітьми, що зазнали травмівного впливу війни, є арт-техніки. Саме вони допомагають не тільки стабілізувати психоемоційний стан, але й є способом саморозкриття, самовираження та розвитку особистості.
Обговоренню особливостей використання арт-технік у роботі практичного психолога було присвячено онлайн-семінар, проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 18 листопада 2022 року. Його учасниками стали практичні психологи закладів інституційного догляду та виховання дітей.
У рамках онлайн-зустрічі методистом центру Анною РАСТРОСТА актуалізовано важливість здатності керувати емоціями для збереження психосоматичного здоров’я особистості.
Практичні психологи познайомилися з досвідом Марії СИНИЦІ, практичного психолога Сумського дитячого будинку, щодо використання серійного малювання, пісочниці, ігор з піском та казки у роботі з тривожністю, дитячими страхами, емоційною нестабільністю вихованців закладу.
Досвід роботи з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу через електронний кабінет представила Людмила КОВАЛЬОВА, практичний психолог обласного ліцею – інтернату спортивного профілю «Барса». Використання можливостей кабінету дозволили провести для учасників освітнього процесу хоум-арт розвантаження «Позитивчик» та арт-челенж «Дерево бажань», що сприяло пошуку внутрішніх і зовнішніх ресурсів, аналізу і систематизації власних можливостей для дій.