УЧАСТЬ У РОБОТІ IV ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ВІДКРИТОГО НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО ОНЛАЙН-ФОРУМУ «ІННОВАЦІЙНІ ТРАНСФОРМА ЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, РЕАЛІЇ, СТРАТЕГІЇ»
27 жовтня 2022 року Національним центром «Мала академія наук України» проведено IV Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії».
Наукові секції та напрями роботи форуму охопили актуальні питання: теоретичні та методичні підходи щодо забезпечення ефективної діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану; перспективи розвитку STEM-освіти; особистісна реалізація вчителя та учня в інноваційному освітньому просторі; трансдисциплінарна парадигма наукової освіти; цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ століття; цифрові платформи та цифровий контент щодо дистанційної форми навчання; психолого-педагогічні проблеми дистанційного та змішаного навчання; розвиток інтелекту і суб’єктності у віртуальному освітньому просторі; адаптивні системи в освіті; професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти, підготовка кваліфікованих кадрів в умовах війни та повоєнного відновлення України тощо.
У 2022 році онлайн-форум зібрав понад 850 науковців і освітян з усіх регіонів України, з них 35 докторів наук, 162 кандидатів наук, понад 400 освітян-новаторів, понад 100 аспірантів.
Михайло ЖУК, к.філос.н., доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗ СОІППО, був членом науково-організаційного комітету форуму та виступив з доповідями: «Післядипломна педагогічна та професійна освіта в форматі сучасних викликів, трендів, можливостей» та «Трансформація української освіти в умовах військового стану: нові виклики, нові можливості».
У рамках форуму було проведено практичні онлайн-семінари, під час яких надавалися методичні рекомендації з інноваційних практик, зокрема STEM-освіти.
З програмою онлайн-форуму можна ознайомитись за посиланням: