РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТІСНОЇ МОДЕЛІ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ
Відповідальна поведінка виступає однією з найважливіших категорій соціуму і демонструє здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки. Про те, якою має бути роль соціального педагога у формуванні відповідальної поведінки у здобувачів освіти, говорили в рамках онлай - семінару соціальні педагоги закладів фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 28 жовтня 2022 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У семінарі взяли участь 27 спеціалістів.
Під час онлайн-зустрічі Світлана ГАВРИЛЕНКО, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, охарактеризувала поняття відповідальної поведінки, її структурні компоненти та перешкоди, які виникають при формуванні відповідальності в учнівської молоді. Особливу увагу було приділено обговоренню інструментів відновного підходу, зокрема, відновній бесіді. Саме цей інструмент дозволяє впливати в ситуаціях, де виникає потреба проаналізувати та виправити поведінку, що виходить за межі поставлених завдань.
Власним досвідом щодо формування відповідальної поведінки, навичок здорового способу життя у здобувачів освіти поділилася Оксана РОМАНЮК, соціальний педагог Державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище».
Особливості діяльності соціального педагога з педагогічним колективом зі створення умов для формування відповідальної поведінки у здобувачів освіти розкрила Олена БЕРКО, соціальний педагог Державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище».
Ознайомитися з презентаціями спікерів можна на сайті навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (рубрика «Методична скарбничка» – «Презентації»).