Анонс: про освітні вимірювання у початковій школі (висновки та рекомендації)
28 вересня о 15.00 на офіційному ютуб-каналі Українського центру якості освіти спікери онлайнової конференції коментуватимуть результати другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року.
Експерти в галузі освіти говоритимуть про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників у галузі математики й читання, як вплинуло дистанційне навчання на успішність, на що варто звернути особливу увагу під час навчання математики й читання в початковій школі, з огляду на результати загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти 2021 року.
Запитання до учасників конференції можна поставити в коментарях під відео.
Результати моніторингового дослідження викладено у Звіті за підсумками другого циклу моніторингу якості початкової освіти, що складається із двох частин. Також на сайті Українського центру якості освіти, у рубриці «Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані», розміщено знеособлені дані, які містять результати анкетувань учасників дослідження (учнів і їхніх учителів) та оцінки, які учні отримали за виконання тестів.