ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
31 серпня 2022 року на базі Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 відбулася науково-практична конференція «Організація дистанційної роботи педагога».
До участі у заході долучились Світлана ЛУЦЕНКО, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, та Діана ПІНЧУК, старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, які під час свого виступу за темою «Запровадження Державного стандарту базової середньої освіти та контроль за його реалізацією в умовах дистанційного навчання» висвітлили теоретичні питання та провели практичний work-shop.
Світлана ЛУЦЕНКО звернула увагу на низку актуальних питань щодо реалізації Державного стандарту базової середньої освіти в умовах дистанційного навчання. Діаною ПІНЧУК було висвітлено питання безпечного освітнього середовища, наголошено на нових вимірах безпеки при проведенні занять в дистанційному форматі: чіткі алгоритми, правила інструкції тощо. Особлива увага була звернена на інтерактивні форми запровадження Державного стандарту базової середньої освіти в умовах дистанційного навчання.
Доповідачі спільно із колективом закладу практично потренувалися запроваджувати складові Державного стандарту базової середньої освіти в дію. Було зроблено акцент на відповідальності всіх учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання та обговорено питання щодо контролю за реалізацією Державного стандарту базової середньої освіти.
Учасникам конференції було запропоновано деякі цифрові техніки та інструменти, що викликали зацікавленість та пропозиції щодо їх застосування у дистанційному навчанні. Наприкінці виступу учасники конференції спробували цифровий інструмент Mentimeter, як один із можливих цифрових інструментів формувального оцінювання при запровадженні Державного стандарту базової середньої освіти в умовах дистанційного навчання, за допомогою якого вони змогли висловити свої враження від зустрічі.