Підвищення кваліфікації педагогів Сумщини відповідно до Концепції «Нова українська школа»

01Для реалізації Концепції НУШ та на підставі замовлень з боку відділів освіти, центрів професійного розвитку, закладів загальної середньої освіти різних типів, онлайн-реєстрації, з 15.08.2022 по 24.08.2022 у КЗ СОІППО проведено курси підвищення кваліфікації педагогів, які забезпечуватимуть реалізацію Державного стандарту початкової освіти та забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти.

Відповідно до наказу СОІППО від 27.06.2022 № 67-ОД «Про підвищення кваліфікації педагогів, які забезпечуватимуть реалізацію Державних стандартів початкової освіти та базової середньої освіти у 2022/2023 навчальному році», підвищили кваліфікацію 482 педагоги закладів загальної середньої освіти Сумської області.

Серед них:

  • керівники закладів освіти – 14 педагогів;
  • учителі початкової школи – 34 педагога;
  • учителі 5 класів закладів загальної середньої освіти різних освітніх галузей – 420 педагогів;
  • асистенти вчителів – 14 педагогів.

У зв’язку з воєнним станом, який діє на території України з 24.02.2022 року та можливостями КЗ СОІППО у використанні технологій дистанційного навчання, освітній процес із слухачами відбувався у дистанційному форматі з використанням Microsoft Office 365 A1 (застосунок MS Teams).

У рамках курсів були розкриті наступні питання: концептуальні засади Нової української школи; компетентнісний підхід в освіті як основа Концепції НУШ; нормативно-правове та дидактичне забезпечення освітнього процесу в умовах Нової української школи; система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти як чинник мотивації; учитель ключова фігура успіху реформи НУШ.

Довідка.

30 вересня 2020 року Кабінет Міністрів затвердив Державний стандарт базової середньої освіти. Документ створює умови для продовження реформи «Нова українська школа» у 5-9 класах з 2022 року. Його оприлюднено на Урядовому порталі.

Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, пояснює вимоги до обов’язкових результатів навчання та орієнтири для їхнього оцінювання. У документі чітко окреслено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі по закінченню кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та наскрізні вміння.

03

04

02

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO