«ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ЯК ОДНА З МОДЕЛЕЙ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Відповідно до плану освітньої діяльності КЗ СОІППО на 2022 рік, 18-20 квітня 2022 року проходили курси за вибором «Формування практичних навичок щодо впровадження змішаного навчання в освітній процес» за дистанційною формою навчання для вчителів КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 м. Суми. Куратор групи – Коростіль Лідія Анатоліївна, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.
Мета освітньої програми курсів – підвищити методичний та практичний рівень професійної компетентності педагога в упровадженні технологій змішаного навчання в освітній процесзакладів загальної середньої освіти.
Зміст освітньої програми передбачає визначення сутності, моделей і їх технологій, а також складових змішаного навчання; розгляд можливостей технології «Перевернутий клас» для формування ключової компетентності «уміння вчитися протягом життя»; формування вмінь розробляти сценарій уроку, логічно-структурну картку для самостійної роботи учнів й інструктивну картку домашнього завдання.
На курсах підвищення кваліфікації навчалися 22 вчителя різних навчальних предметів, серед яких були і педагоги, що евакуювалися в інші області України. Протягом трьох днів учителі працювали на інтерактивній дошці Padlet, об’єднувалися в групи, створювали спільні презентації, виконували самостійно практичні роботи.
На підсумковому занятті було проведено рефлексію за рядком тверджень: «Я знав. Я дізнався. Я навчився. Я буду використовувати». Приємно було чути, що курси допомогли вчителям оволодіти інструментами змішаного навчання, впроваджувати які дехто розпочне вже з наступного тижня.
Працювати з групою було легко і цікаво, бо інститут і школа вже декілька років працює на платформі Teams. Також вчителі проявили себе як творчі особистості, про що свідчать фото їх індивідуальних і групових робіт.