РОЗВИТОК МІДІАКУЛЬТУРИ ЧИТАЧА ПІД ЧАС ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ БІБЛІОТЕКАРІВ

golovnaВідповідно до плану роботи КЗ СОІППО 04.04.2022 розпочалися курси підвищення кваліфікації бібліотекарів закладів освіти різного типу з дисципліни «Теорія і методика бібліотечної й архівної справи» (04.04-08.04.2022 – настановна сесія) в онлайн форматі на платформі TEAMS.

Метою курсів підвищення кваліфікації бібліотекарів є забезпечення безперервної післядипломної освіти, підвищення професійної компетентності та фахового рівня бібліотекарів щодо здійснення процесу забезпечення бібліотечно-бібліографічної компетентності здобувачів освіти.

Куратор групи, завідувач кафедри ТМЗО, кандидат педагогічних наук, доцент Сєрих Лариса Володимирівна розпочала курси з привітання й побажання слухачам успішно пройти підвищення кваліфікації в такий нелегкий для країни час.

Під час настановного заняття Лариса Володимирівна ознайомила слухачів з графіком роботи на курсах підвищення кваліфікації бібліотекарів; викладачами курсу, які забезпечують професійну підготовку внаслідок поглиблення, розширення знань та вмінь, а також формування методологічної та теоретичної компетентності, поглиблення соціально-гуманітарних і психолого-педагогічних знань, формування вмінь використання новітніх освітніх та інформаційно-комунікаційних технологій; основними завданнями, які пропонується розв’язати бібліотекарям під час навчання. Підвищуючи кваліфікацію, бібліотекарі мають по-новому поглянути на власну роботу, надбання, які вже в них є та презентувати власні доробки під час навчання, а також обговорити перспективи існування бібліотеки в інфомедійному просторі та розвитку читацької компетентності здобувачів освіти, поділитися своїм досвідом роботи для нашої спільної справи у вихованні медіакультури читача.

Оскільки, сьогодні бібліотека стоїть на порозі нових змін, а основним завданням НУШ є підготовка людини, яка здатна організовувати свою самоосвіту: уміння шукати, аналізувати, засвоювати отриману інформацію, то саме бібліотека забезпечує здобувачів освіти практичними навичками, вміннями шукати потрібну інформацію та працювати з нею, адже вони абсолютно необхідні, як запорука застосування теоретичних знань на практиці і навчання протягом усього життя.

Після заповнення облікових карток та вибору назв статей, які бібліотекарі презентуватимуть під час екзаменаційної сесії (10.05-12.05.2022), слухачі виконували цікаву й водночас відповідальну роботу під час педагогічної практики.

Слухачам потрібно було скласти мотиваційне есе за орієнтовним планом учасника всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека». Працюючи над есе, слухачів мали відповісти на низку питань:

  • Причини, які спонукали мене взяти участь у конкурсі?
  • Що я чекаю від нього?
  • Чому саме моя робота має перемогти в конкурсі?
  • Моє бачення місії бібліотеки. Якою я бачу бібліотеку свого закладу освіти через 3 роки?
  • Що для цього треба зробити? Що вже зроблено?
  • Які мої основні досягнення? Чим я пишаюся?
  • Яким чином я підвищую свій професійний рівень?
  • Які курси (очні, дистанційні) я пройшла, які науково-методичні заходи відвідала?
  • Чого можу навчити своїх колег? Яким досвідом готова поділитися?

Складання мотиваційного есе та підвищення кваліфікації за оновленим планами й програмами дозволить бібліотекарю усвідомити перспективи й пріоритети бібліотечної справи, набути вмінь взаємодіяти, працювати в команді, складати індивідуальні плани роботи за сучасними тенденціями, підвищити власний фаховий рівень та професійну компетентність.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO