Практичні психологи обговорили основні завдання діяльності в умовах воєнного стану
З метою визначення змісту роботи спеціалістів психологічної служби в умовах воєнного стану навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 08 квітня 2022 року проведено нараду для практичних психологів закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, закладів інституційного догляду та виховання дітей. У нараді взяли участь 42 особи.
Під час наради, Ірина МАРУХИНА, завідувач центру, зауважила, що пріоритетом у діяльності практичних психологів закладів освіти на сьогодні є стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти, адже війна є травматичною подією, яка накладає відбиток і на освітній процес у тому числі. А тому потреба в емоційній стабілізації дітей більша, ніж у конкретних логічних знаннях, оскільки усі когнітивні процеси у здобувачів освіти викривлені, уповільнені, дітям треба здолати більше перепон і напруження.
Травматично переживають війну не тільки діти, але й педагоги. Для того, щоб працювати з дітьми їм також потрібен власний емоційно-психологічний ресурс. У зв’язку з цим важливою є робота практичних психологів з педагогами. Провідною темою має стати допомога педагогічним працівникам з методиками розпізнавання та подолання психологічних, емоційних труднощів у дітей, як вчителі мають працювати з дітьми під час війни, як говорити з дітьми про війну і як поповнити власний ресурс педагогічним працівникам.
Ганна Растроста, методист центру, познайомила присутніх з технікою «Триптих», що сприяє стабілізації психоемоційного стану особистості.