Практичні психологи обговорили основні завдання діяльності в умовах воєнного стану

golovnaЗ метою визначення змісту роботи спеціалістів психологічної служби в умовах воєнного стану навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 08 квітня 2022 року проведено нараду для практичних психологів закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, закладів інституційного догляду та виховання дітей.  У нараді взяли участь 42 особи.

Під час наради, Ірина МАРУХИНА, завідувач центру, зауважила, що пріоритетом у діяльності практичних психологів закладів освіти на сьогодні є стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти, адже війна є травматичною подією, яка накладає відбиток і на освітній процес у тому числі.  А тому   потреба в емоційній стабілізації дітей більша, ніж у конкретних логічних знаннях, оскільки усі когнітивні процеси у здобувачів освіти викривлені, уповільнені, дітям треба здолати більше перепон і напруження. 

Травматично переживають війну не тільки діти, але й педагоги. Для того, щоб працювати з дітьми їм також потрібен власний емоційно-психологічний ресурс. У зв’язку з цим важливою є робота практичних психологів з педагогами. Провідною темою має стати допомога педагогічним працівникам з методиками розпізнавання та подолання психологічних, емоційних труднощів у дітей, як вчителі мають працювати з дітьми під час війни, як говорити з дітьми про війну і як поповнити власний ресурс педагогічним працівникам.

Ганна Растроста, методист центру, познайомила присутніх з технікою «Триптих», що сприяє стабілізації психоемоційного стану особистості.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO