ПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ: ТВОРИМО МАЙБУТНЄ ВІДПОВІДАЛЬНО
Професійне навчання у закладі освіти – один із початкових етапів формування і становлення учнівської молоді як суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Якою має бути роль соціального педагога у цьому процесі обговорили в рамках онлайн-семінару соціальні педагоги закладів фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 22 лютого 2022 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У семінарі взяли участь 30 спеціалістів.
Під час онлайн-зустрічі Світлана ГАВРИЛЕНКО, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, звернула увагу на роль соціального педагога в формуванні готовності до професійної самореалізації здобувачів освіти, проаналізувала феномен готовності та складові, що впливають на його формування, сучасні форми просвітницької роботи з цього напрямку.
Власним досвідом щодо застосування методу проєктів у підготовці студентів до професійної самореалізації поділилася Світлана КОВАЛЕНКО, соціальний педагог комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С. Макаренка».
Жвавий інтерес у присутніх викликало практичне заняття та презентація просвітницької програми ««Від мрії до дії», яка була представлена Ліліаною ЯРОВОЮ, практичним психологом Комунальної установи Сумська спеціалізована школа I-III ступенів № 17.
Ознайомитися з презентаціями спікерів семінару можна на сайті навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (рубрика «Методична скарбничка» – «Презентації»).