УЧАСТЬ У ВСЕКРАЇНСЬКОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ МАРАФОНІ З ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Відповідно до планів роботи Міністерства освіти і науки України, Державної установи «Український інститут розвитку освіти», Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, 15-16 грудня 2021 відбувся (в онлайн режимі) Всеукраїнський педагогічний марафон «Інновації в освітньому процесі закладу дошкільної освіти: суспільні запити, освітні тренди» (15.12.2021); «Інновації в закладі дошкільної освіти: педагоги, батьки, діти. Віночок освітніх програм українського дошкілля» (16.12.2021), у якому від Сумського ОІППО взяла участь Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку.
Від Сумської області у заході також брали участь спеціалісти управлінь (відділів) освіти, консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, педагогічні працівники закладів дошкільної освіти.
У ході роботи заходу учасники ознайомилися з інноваціями в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, актуальними питаннями діяльності дошкільних установ на сучасному етапі. Мали можливість детально опрацювати комплексні освітні програми українського дошкілля на теоретичному та практичному рівні.
Практичну реалізацію комплексних програм від дошкільників Сумщини представляли: Шалда Н.В., вихователь-методист КО «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» № 1 «Дзвіночок», – «Щаблі міжпредметної інтеграції STREM-ОСВІТИ: «бачу», «чую», «відчуваю», «граю», «творю» у роботі з дітьми раннього віку»; Павлюченко Т.М., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 2 «Ясочка» та Матюшенко Л. Я., вихователь- методист Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 26 «Ласкавушка», – «Досвід організації освітнього процесу за програмою розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі».
Захід проводився з метою підвищення професійної компетентності педагогічних працівників дошкільної галузі з питань інновацій в освіти дітей раннього та дошкільного віку.