ОБЛАСНИЙ ОНЛАЙН-СЕМІНАР УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 8 грудня відбувся обласний онлайн-семінар «Готуємося до реалізації Державного стандарту базової загальної середньої освіти: застосування принципів сталого розвитку суспільства на уроках фізики» для вчителів фізики закладів загальної середньої освіти області.
Карпуша В.М., методист з фізики та астрономії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО, зробила огляд вимог нового Державного стандарту базової середньої освіти щодо застосування принципів сталого розвитку суспільства на уроках фізики, розповіла про зміст принципів сталого розвитку.
Під час проведення заходу вчителі поділилися досвідом роботи з тематичних питань, зокрема:
Цапенко М.В., учитель фізики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 17 м. Суми, – узагальнений підхід до формування енергозбережувальної компетентності в учнів закладів базової загальної середньої освіти на уроках фізики.
Хоруженко І.Ф., учитель фізики Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Глухівської міської ради, – визначення досягнень учнями обов’язкових результатів навчання під час виконання проєктів з енергозбереження.
Рибець С.Д., учитель фізики Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів № 2 Конотопської міської ради, – дні сталої енергії як приклад реалізації принципів сталого розвитку в освітній діяльності з фізики
Колесниченко О.В., учитель фізики Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 Лебединської міської ради, – розв’язування задач екологічного змісту як засіб формування екологічної компетентності учнів закладів базової загальної середньої освіти в межах освіти для сталого розвитку.
Іваннікова Л.П., учитель фізики Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Охтирської міської ради, – формування навичок прийняття екологічно обгрунтованих рішень засобами навчально-методичного комплекту «Зелений пакет» в учнів закладів базової загальної середньої освіти.
Груша Л.М., учитель фізики Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької міської ради, – формування екологічної компетентності здобувачів базової загальної середньої освіти засобами фізичного навчального експерименту.
Гніденко Ж.Г., учитель фізики Есманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Есманської селищної ради Шосткинського району, – реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток».
Рєзнік О.В., учитель фізики Шосткинського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 – дошкільний навчальний заклад ім. Героя Радянського Союзу Колодко М.О. Шосткинської міської
ради, – геймифікація як засіб формування екологічної свідомості здобувачів базової загальної середньої освіти у контексті реалізації принципів сталого розвитку.
Строкіна Л.М., учитель фізики Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Степанівської селищної ради, – формування екологічної компетентності під час пошуково-дослідницької діяльності обдарованих учнів.
За результатами обласного онлайн-семінару вчителям фізики надано методичні рекомендації.