КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – ШЛЯХ ДО УБЕЗПЕЧЕННЯ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Особливості розвитку критичного мислення дітей та молоді як засобу захисту від сучасних медіа загроз розглядали в рамках вебінару практичні психологи закладів позашкільної освіти, психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 25 листопада 2021 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У вебінарі взяли участь 29 спеціалістів.
Відповідно до Концепції нової української школи інформаційно-цифрова компетентність є однією із 10 ключових компетентностей сучасного випускника закладу освіти. Сприяти її формуванню є спільною відповідальністю батьків, педагогів, працівників психологічної служби.
Модератор вебінару, Лариса КОНДРАТЕНКО, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, наголосила, що саме інформаційно-цифрова компетентність забезпечує безпечне і відповідальне, засноване на критичному мисленні, використання мереж під час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації та спілкування. Робота щодо її формування в закладі освіти стає все більш нагальною в умовах сучасного інформаційного середовища, забрудненого не завжди правдивим, небезпечним і часто шкідливим контентом. Учасники вебінару познайомилися із сучасними технологіями розвитку критичного мислення здобувачів освіти як засобу убезпечення в сучасному цифровому середовищі.
По закінченню вебінару для психологів центрів професійного розвитку педагогічних працівників було проведено нараду. Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, проаналізувала стан упровадження профілактичних програм у закладах освіти області, розглянула питання підготовки до другого етапу Всеукраїнського конкурсу «Нові технології у новій школі», роботи експертних груп щодо вивчення діяльності спеціалістів психологічної служби, які атестуються у 2021/2022 навчальному році та інші.