До відома: результати другого циклу моніторингу якості початкової освіти
28 вересня відбулася онлайнова конференція, на якій експерти в галузі освіти говорили про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників, як вплинуло дистанційне навчання на успішність, на що варто звернути особливу увагу під час навчання математики й читання в початковій школі.
Підґрунтям для виважених висновків і слушних рекомендацій фахівців стали результати другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року.
Запис конференції – за посиланням.
Презентації спікерів:
Тетяна ВАКУЛЕНКО. Загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти: яка його мета і в чому особливості циклу 2021 року.
Василь ТЕРЕЩЕНКО. Оцінювання читацької компетентності випускників початкової школи: про що говорять дані другого циклу моніторингу.
Віктор ГОРОХ. Математична компетентність четвертокласників: про що говорять результати другого циклу моніторингу.
Тетяна ЛІСОВА. Що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників у галузі математики й читання.
Ганна БИЧКО. Як вплинуло дистанційне навчання під час пандемії COVID-19 на навчальні досягнення учнів початкової школи.
Юлія РОМАНЕНКО. На що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі з огляду на результати ЗЗМЯПО-2021.
У рубриці «Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані» розміщено:
звіт за підсумками другого циклу моніторингу якості початкової освіти, що складається із двох частин;
знеособлені дані, які містять результати анкетувань учасників дослідження (учнів і їхніх учителів) та оцінки, які учні отримали за виконання тестів;
методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти, які містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.