Розпочав роботу Всеукраїнський з міжнародною участю науковий освітній форум "Відкриті інновації як феномен глобально орієнтованого суспільства"

14.05.2013 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розпочав роботу Всеукраїнський з міжнародною участю науковий освітній форум "Відкриті інновації як феномен глобально орієнтованого суспільства"

 за підтримки Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України участю Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, Університету менеджменту освіти НАПН України, Науково-методичного комплексу "Консорціум закладів післядипломної освіти", Сумського державного  педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, Інституту менеджменту та економіки СНАУ.

 



Робота форуму розпочалася із пленарного засідання, яке відкрив  Медведєв І. А., кандидат наук з державного управління, доцент, член-кореспондент Академії соціальних та педагогічних наук (м. Москва), в.о. ректора Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

         І.А.Медведєв відмітив, що сучасний суспільний розвиток характеризується, по-перше, постійними змінами всіх соціальних і економічних підсистем, по-друге, перетворенням кризи на постійний атрибут розвитку. Сьогодні у світі спостерігається безпрецедентний за своїми масштабами розвиток освіти, зростає усвідомлення її життєво важливої ролі для економічного і соціального розвитку. При цьому практично у всіх країнах світу освіта в тій чи іншій мірі переживає період радикальних реформ, пов'язаних з переходом до інноваційних технологій і принципів глобалізації освіти. Суспільство живе і розвивається так, як воно вчиться. І вчиться так, як воно хоче жити. Ця взаємозалежність очевидна, оскільки саме суспільство визначає головну мету освіти, тобто кінцевий результат процесу освіти – Людину.

З привітанням до учасників форуму звернулась провідний спеціаліст УОН СОДА Л.М.Павловська, яка зазначила, що суспільство знань – це такий рівень розвитку, коли основним його джерелом стає спроможність до постійного розширення знань, які перетворюються на фактор розуміння основних проблем розвитку суспільства та їх технологічного рішення. Рівень знань дозволяє не тільки бачити нові проблеми та способи їх розв'язання, а й по-новому усвідомлювати проблеми, які вже вирішувались. Але це вимагає новітнього формату якостей, потенціалу спроможностей людини, реалізації власної стратегії життєвого успіху, що і повинна забезпечити система освіти.

 

Привітання учасникам форуму надійшли з Ради Європи від адміністратора директорату освіти, культури, традицій, молоді та спорту для громадянської освіти і прав людини Ради Європи та від начальника управління освіти Адміністрації Солнцевського району Курської області.

Пленарне засідання продовжилося доповідями, у яких зверталась увага на особливості взаємодії органів освіти, влади та місцевого самоврядування щодо впровадження інновацій з урахуванням вимог глобально-орієнтованого суспільства, обмін досвідом в галузі інноваційних технологій, механізмів їх впровадження, практики менеджменту інновацій, методів прогнозування інноваційного менеджменту.



ВІДКРИТІ ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ СВІТІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК СУСПІЛЬСТВА.

Медведєв Ігор Анатолійович, кандидат наук з державного управління, доцент, член-кореспондент Академії соціальних та педагогічних наук (м. Москва), в.о. ректора Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.



СУЧАСНІ МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОЇ ВЗАЄМОДІЇ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ З РИНКОМ ПРАЦІ В КОНТЕКСТІ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ.

Самойленко Наталія Юріївна., кандидат педагогічних наук, начальник навчального центру «Професіонал» публічного акціонерного товариства «Науково – виробниче акціонерне товариство ВНДІкомпресормаш»



ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ .В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ.

Ксенофонтова Марина Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, заступник декана з наукової роботи факультету економіки та менеджменту навчально-наукового інституту економіки та менеджменту СНАУ.



ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИХОВАНЦІВСПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ (НА ПРИКЛАДІ СТВОРЕННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ НАВАЧЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ КЗ «Лебединська загальноосвітня школа-інтернат – ДПТНЗ Лебединське вище професійне училище лісового господарства» Сумської обласної ради).

Удод Анатолій Васильович, директор Лебединської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату.


ЮРИДИЧНА КЛІНІКА ЯК ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРАВОВОЇ ОСВІТИ.

Запара Світлана Іванівна, кандидат юридичних наук, декан юридичного факультету навчально-наукового інституту економіки та менеджменту Сумського національного аграрного університету.



Досвід ефективного впровадження інтерактивного обладнання у навчально-виховний процес освітніх закладів

Муравей Світлана Віталіївна, спеціаліст відділу системних рішень компанії Panasonic


ЗАСОБИ ІКТ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВЧИОК ХХІ ст. В УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ (online- включення)

Свириденко Ольга, керівник програми Microsoft «Партнерство в навчанні»




ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю ТА ШКОЛИ, ДРУЖНІ ДО ДИТИНИ, В СУМЩИНІ ЯК ІННОВАЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

Успенська Валентина Миколаївна, старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, керівник лабораторії з проблем здоров'язбережувальної діяльності в закладах освіти  

 

Щоденник наукових подій Форуму розміщено за адресою:
https://sites.google.com/site/forumsoippo

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO