03 Сучасні підходи в діяльності практичного психолога для успішного забезпечення освітнього процесу в умовах Нової української школи
Навчальний курс передбачає набуття слухачами нових компетентностей щодо сучасних технологій психологічної діагностики та корекції, психологічного консультування та психотерапії в практичній діяльності.
Під час інтерактивних занять (ділові ігри, тренінги, майстер-класи) слухачі курсу:
- отримають знання із специфіки застосування інноваційних технологій щодо створення безпечного освітнього середовища для учнів в закладі освіти (роботи із дитячими рішеннями та заборонами, попередження булінгу в підлітковому середовищі, врахування вікових криз, визначення індивідуальних особливостей учнів як прояву шкільної дезадаптації: гіперактивність; агресія та агресивність; тривожність і страхи; акцентуації характеру; девіантна поведінка тощо);
- набудуть вмінь щодо особливостей здійснення психоедукації, роботи з ресурсним потенціалом та соціальними установками людини, специфіки розвитку самосвідомості людини як ресурсу самоефективності.
- удосконалять досвід щодо використання інноваційних технік Арт-терапії, Позитум-підходу, Транзакційного аналізу та ін.., які сприятимуть внутрішній гармонізації особистості фахівця.
Курс передбачає інтерактивні заняття (ділові ігри, тренінги, майстер-класи) де слухачі оволодіють навичками організації командної роботи та створення безпечного освітнього середовища в освітньому процесі.