Формування ціннісних орієнтацій у вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей
Вирішальну роль у регуляції поведінки, формуванні світогляду, переконань, виборі життєвого шляху особистості відіграють життєві цінності. Особливо актуальним питання формування життєвих цінностей є для дітей, дитинство яких проходить в умовах нетипової соціалізації.
Обговоренню форм та методів роботи практичного психолога щодо формування ціннісних орієнтацій у вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей було присвячено онлайн-семінар, проведений 18 листопада 2021 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
Вплив чинників та особливості формування ціннісних орієнтацій у вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей проаналізувала для присутніх методист центру Анна РАСТРОСТА.
Людмила КОВАЛЬОВА, практичний психолог обласного ліцею – інтернату спортивного профілю «Барса», висвітлила питання особливостей формування ціннісних орієнтацій у підлітків.
Досвідом роботи по створенню умов щодо формування ціннісних орієнтацій у дітей з учасниками семінару поділилася Лілія ХОЛЯВКО, практичний психолог комунального закладу Сумської обласної ради «Путивльський мистецький ліцей».