Дистанційна форма підвищення професійної компетентності вчителів природничої освітньої галузі на курсах ПК НУШ

unnamedВідповідно до наказу КЗ СОІППО від 27 вересня 2021 року № 165-ОД «Про підвищення кваліфікації учителів закладів загальної середньої освіти Сумської області, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти на 2021 рік» та графіку проведення курсів 18-20 та 21-23 жовтня 2021 року відбулися курси підготовки вчителів природничої освітньої галузі на базовому рівні Нової української школи у дистанційному форматі. Курси проводила регіональний координатор з природничої освіти, тренер Лідія Коростіль, к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти.

Мета освітньої програми курсу – підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів природничої освітньої галузі 5-х класів щодо реалізації завдань Державного стандарту базової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти. До груп приєдналося 49 учителів із 17 міських/сільських громад Сумської області.

Учителі протягом 3-х днів були залучені до активних й інтерактивних форм роботи, що сприяли реалізації поставленої мети. Під час настановного заняття за допомогою мультимедійного ресурсу Padlet слухачі курсу змогли познайомитися, а також скласти разом правила роботи в групах. Кожного наступного дня правила в групах повторювалися і наголошувалися ті з них, які порушувалися під час попереднього робочого дня. Зазначимо, що правила «Бути активними» та «Говорити коротко, лаконічно, по-суті питання» дуже дисциплінували групу.

У перший день учителі опрацювали нормативно-правові та програмові документи, обрали модельну програму та, працюючи в групах, зазначили ключові характеристики, обраної програми. Другий день був присвячений розгляду навчально-методичного забезпечення. Спочатку вчителі були залучені до уроку за посібником Д. Біди, який у дистанційному форматі провела Коростіль Л.А., тренер групи. Наступні навчальні матеріали були презентовані вчителями-пілотних шкіл (С. Дубина, Н. Дейнека, І. Демченко, М. Чуприна, Л. Сокрута) за допомогою відзнятих відео-матеріалів. На нашу думку, саме ця форма роботи повністю розкрила методологічну особливість кожної модельної програми щодо загальних очікуваних результатів і допомогла вчителям визначитися з обраною програмою.

У третій день розглядалося питання щодо наступності здійснення формувального оцінювання в початковій та базовій школі, його функцій та особливостей запису в журнал і книзі спостережень.

Підсумкове заняття проводилося в груповій діяльності та передбачало узагальнення й систематизацію знань із таких питань: «Пам’ятка для вчителів, які будуть викладати в 5 класі інтегровані курси природничої освітньої галузі», «Критерії формувального оцінювання для учнів», «Алгоритм дій вчителя щодо організації роботи в групах», «Інструменти формувального оцінювання в 5 класі в умовах НУШ».

Наприкінці курсів вчителі отримали сертифікати та висловлювали подяку тренеру та колегам за співпрацю.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO