Налагоджуємо професійну взаємодію
Сучасний заклад освіти не може функціонувати без практичного психолога та соціального педагога. Відсутність у закладі освіти фахівців у подальшому може спровокувати негативні явища в учнівському та педагогічному колективах. На цьому наголосила Вікторія ГРОБОВА, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, вітаючи учасників науково-практичної веб-конференції, що об’єднала практичних психологів, соціальних педагогів Сумської та Харківської областей.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 26 жовтня 2021 року. Мета конференції – знайомство з підходами та напрямами діяльності фахівців психологічної служби щодо організації роботи з попередження соціально-небезпечних явищ. У першій частині конференції свій досвід роботи з означеного питання презентували фахівці психологічної служби Харківської області, у другій – фахівці Сумської області, зокрема,
- Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, – «Діяльність психологічної служби Сумщини щодо попередження соціально-негативних явищ у закладах освіти»;
- Ольга ОСТРІВНА, практичний психолог ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище», – «Формування відповідальної поведінки у здобувачів освіти в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти»;
- Наталія ГУСЕНИЦЯ, практичний психолог Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Сумської міської ради, – «Шкільна служба порозуміння – розширення можливостей»;
- Любов КОРОТЕНКО, соціальний педагог Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Сумської міської ради – «Роль спеціаліста психологічної служби у попередженні насильства, булінгу в закладі освіти»;
- Ірина АНТОНЕНКО, психолог Центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради, – «Організація психологічного супроводу освітнього процесу в умовах дистанційного навчання».
По закінченню веб-конференції учасники наголосили на важливості подібних зустрічей та висловили надію на подальші спільні заходи.