Готуємо тренерів-педагогів для вчителів природничої освітньої галузі на базовому рівні Нової української школи

logo1Відповідно до наказу КЗ СОІППО від 27 вересня 2021 року № 165-ОД «Про підвищення кваліфікації учителів закладів загальної середньої освіти Сумської області, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти на 2021 рік» та графіку проведення курсів 04-08 жовтня 2021 року відбулися курси підготовки тренерів-педагогів для вчителів природничої освітньої галузі на базовому рівні Нової української школи. Курси проводила регіональний координатор з природничої освіти, тренер Лідія Коростіль, к. пед. н., доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти.

Світлана Панченко, координатор Сумської області, тренер, к. психол. н., доцент, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи виступила з вітальним словом до слухачів та із закликом долати усталені стереотипи щодо ролі вчителя в освітньому процесі як ретранслятора інформації, усвідомити власну роль як організатора процесу навчання, що зосереджує особливу увагу на формуванні ключових компетентностей і наскрізних умінь.

Мета освітньої програми курсу – підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів природничої освітньої галузі 5-х класів щодо реалізації завдань Державного стандарту базової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти. До групи приєдналося 22 вчителя із 17 міських/сільських громад Сумської області.

Учителі протягом 5 днів були залучені до активних й інтерактивних форм роботи, що сприяли реалізації поставленої мети. У перший день опрацювали нормативні документи щодо реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти, прослідкували взаємозв’язок між поняттями «Типова освітня програма» - «Освітня програма закладу» - «Модельна навчальна програма» -  «Навчальна програма» та обрали модельну програму, що більше відповідала їх професійним запитам.

Другий день був присвячений осмисленню складових компетентності в природничих науках і технологіях та потенціалу природничої освітньої галузі щодо її формування. Також були розглянуті різні форми оцінювання. Зокрема формувальне оцінювання викликало бурхливу дискусію серед педагогів.

Третій і четвертий день були «переломними» для деяких педагогів, бо у ці дні педагоги пілотних шкіл презентували різні модельні програми, навчально-методичне їх забезпечення та проводили уроки зі слухачами курсів. Саме ця форма роботи повністю розкрила методологічну особливість кожної програми щодо загальних очікуваних результатів. Педагоги побували в ролі учнів: працювали в групах, парах; виконували завдання і дослідження; відповідали на запитання та презентували результати спільної роботи. Комплексно ознайомившись зі змістом модельної програми, її навчально-методичним забезпеченням і методологією досягнення результату, педагоги змогли зробити висновок щодо обраної програми.

У п’ятий день розглядалося питання щодо наступності здійснення формувального оцінювання в початковій та базовій школі, його функцій та особливостей запису в журнал і книзі спостережень.

Підсумкове заняття проводилося в груповій діяльності та передбачало узагальнення й систематизацію знань із таких питань: «Пам’ятка для вчителів, які будуть викладати в 5 класі інтегровані курси природничої освітньої галузі», «Критерії формувального оцінювання для учнів», «Алгоритм дій вчителя щодо організації роботи в групах», «Інструменти формувального оцінювання в 5 класі в умовах НУШ».

Наприкінці курсів вчителі отримали сертифікати тренерів-педагогів та висловлювали подяку тренеру та вчителям пілотних шкіл, які презентували уроки, учасникам згуртованої групи.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO