МОДУЛЬ 4 (23 ГРУДНЯ 2020 РОКУ)
Мета програми Модуля 4:
- визначити особливості компетентнісного підходу в умовах дистанційної освіти, а саме: застосування елементів дистанційного та змішаного навчання, формувального оцінювання;
- окреслити сферу відповідальності батьків в умовах дистанційної освіти;
- розглянути використання онлайн сервісів у викладанні історії та суспільних дисциплін у закладах загальної середньої освіти;
- розглянути можливості он-лайн пошуку практичних рішень та використання індикативних технологійв дистанційному навчанні;
- ознайомити з особливостями роботи електронних освітніх платформ, розгорнутих з використанням хмарних сервісів;
- продовжити обмін досвідом щодо організації в закладі освіти дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень, пов'язаних із пандемією COVID-19.
Обсяг програми: 4 години
Початок роботи: 14.00
Програма модулю 4
Зміст програми |
Спікери |
Посилання на презентації виступів |
|
Компетентнісний підхід у діяльності керівника закладу освіти: застосування елементів дистанційного та змішаного навчання, формувальне оцінювання |
Луценко Світлана Миколаївна, к. держ. упр., доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
||
З досвіду робот |
Шевченко Ірина Олексіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №27 Колісник Віталій Васильович, заступник директора з навчально-виховної роботи КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. ім. Б. Берестовського №12 |
|
|
Розвиток відповідального батьківства в умовах дистанційної освіти |
Вознюк Алла Вікторівна, д. психол. н., професор, завідувач кафедри психології |
||
Використання онлайн сервісів у викладанні історії та суспільних дисциплін у закладах загальної середньої освіти |
Драновська Світлана Вікторівна, к. п. н, в.о. зав.кафедри соціально-гуманітарної освіти |
||
З досвіду роботи |
Вовденко Оксана Володимирівна, учитель історії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Роменської міської ради Сумської області |
||
Розширення можливостей он-лайн пошуку практичних рішень та використання індикативних технологій в дистанційному навчанні |
Жук Михайло Васильович, к. філос. н, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти |
|
|
Електронна освітня платформа закладу освіти |
1 група |
2 група |
|
Петрова Лариса Григорівна, к. т. н., доцент, зав. кафедри освітніх та інформаційних технологій |
Подліняєва Оксана Олександрівна, к. п. н., доцент кафедри освітніх та інформаційних технологій |
|
|
Наконечна Людмила Миколаївна, викладач кафедри освітніх та інформаційних технологій |
|
Відео-запис модулю 4 онлайн-курсу «Виклики дистанційної освіти» можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/34FxEDp
2 група https://bit.ly/2KwQ1Ub
Посилання на онлайн-анкету щодо розгортання Office 365
Приєднатися до спільноти Yammer "Office 365 у Сумській області"