ОБЛАСНИЙ ОНЛАЙН-СЕМІНАР З АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ НАВЧАННЯ ХІМІЇ
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 8 вересня відбувся обласний онлайн-семінар «Актуальні питання навчання хімії в закладах загальної середньої освіти в 2021-2022 навчальному році» для вчителів хімії Сумської області.
Під час проведення заходу Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу на оновлених нормативних документах щодо організованого початку 2021-2022 н.р.; розставила акценти на актуальних підходах до проведення уроків хімії як в очному так і дистанційному форматах; детально зупинилася на перспективних напрямах роботи з учнями, які мають здібності та бажання поглиблено вивчати предмет; зосередила увагу на вимогах, що висуваються до вчителя у контексті реформи сучасної української школи, та деталізовані у професійному стандарті вчителя.
Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., детально зупинилася на реалізації природничої освітньої галузі в 5-6 класах у рамках Всеукраїнського освітнього проєкту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (нормативні документи, програмно-методичне забезпечення та наступність у навчанні між початковою школою та базовою середньою освітою).
Беспальчик А.Г., методист Сумського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Сумського ОІППО, детально зупинилася на особливостях організації освітнього процесу на уроках хімії у класах, де навчаються учні з особливими освітніми потребами (програмно-методичне забезпечення, співпраця вчителя та асистента вчителя під час уроку й підготовки до нього, виконання учнями з ООП практичної складової навчальної програми, створення сприятливого середовища для всіх учасників освітнього процесу).
За підсумками семінару надано методичні рекомендації.