ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

nagolovnuВідповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2021 рік, 27 травня в онлайн форматі відбувся обласний LEGO – марафон # 2. Сесія 1 «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».

Цільова аудиторія – вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи закладів дошкільної освіти.

Метою заходу є надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо застосування ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

З вітальним словом до учасників заходу звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, доктор педагогічних наук, доцент, яка наголосила на прагматичному аспекті реалізації педагогіки гри у закладах дошкільної освіти.

У ході роботи Міщенко Л.Б., методист з  дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та  професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила педагогів з питаннями «Гра – як система, підхід та інструмент, який працює у сьогоденні», «Вступ до  LEGO – марафону «Педагогіка гри у закладах дошкільної освіти».

Ковтун Є.Ф., старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО розкрила питання  «Дошкільна освіта у контексті вимог сьогодення»;  Лобода В. В., викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО  – «Гра – переосмислення концепту».

Учасники заходу мали можливість в ігровому онлайн форматі   зануритися в світ гри: «Знайомство», «Парковка для правил», «Абетка гри», «Емоції», «Асоціації», «Сучасний ЗДО», «Які вони сучасні діти», «Лего-розминка», «Лего-руханка».

Учасникам надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових та діяльнісних методів «навчання через гру» в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO