ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПРІОРИТЕТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

nagolovnuВідповідно до плану роботи комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти з 17 по 19 травня 2021 року відбулось навчання заступників директорів з навчально-виховної роботи, що опікуються виховною роботою та педагогів різних спеціальностей на курсах підвищення кваліфікації за темою «Формування соціально-громадянської компетентності особистості засобом превентивного виховання в умовах Нової української школи» (куратор групи – Єфремова Г. Л., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту; викладач курсів – Луценко С. М., кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту). Навчання відбувалось в очному режимі, що дозволило реалізувати весь потенціал даних курсів.

Метою курсів є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів, а саме: підготовка слухачів, що набувають фахових компетентностей відповідно до власних інтересів, конкурентоздатних та мобільних на ринку праці; формування новітніх підходів до організації діяльності закладу освіти на засадах критичного мислення; розвиток навичок компетентнісно-орієнтованої освіти; підготовка педагогів та керівників закладів освіти до педагогіки партнерства. Особлива увага на заняттях була приділена технологіям формування сучасного випускника закладу загальної середньої освіти, тобто цілісної всебічно розвиненої особистості, здатної до вибору власної освітньої траєкторії, побудови професійної та особистої кар’єри, навчання упродовж життя, започаткування власного бізнесу, визначення нових стандартів освіти та результатів навчання й відповідального громадянина – особистості з морально-етичними принципами, здатної приймати ефективні рішення, ініціативної, соціалізованої, комунікативної, толерантної, патріота з активною позицією.

Під час навчання слухачі взяли активну участь у різних інтерактивних вправах, таких як «Гарячі стільці», «Ніж-виделка», «Інструкція», «Коло думок», отримали практичні навички з матричного аналізу ситуацій, передачі інформації та її критичної обробки, підготовки та презентації буктрейлерів, взаємооцінювання та самооцінювання. Слухачам були надані дидактичні матеріали щодо формування соціально-громадянської компетентності для використання у практичній діяльності.

Цікавинкою курсів стала педагогіка партнерства, тобто активна взаємодія викладачів та слухачів курсів. Саме це надало можливість слухачам не тільки отримувати певну інформацію, розвивати власні вміння та навички, а й самим виступити у ролі вчителів та здобувачів освіти, зрозуміти, що освіта здобувається, а не надається. Саме педагогіка партнерства дозволила привернути увагу слухачів до важливих питань пошуку та застосування превентивних технологій формування соціально-громадянської компетентності, визначення відповідності наскрізних ліній НУШ цілям і принципам освіти для демократичного громадянства й освіти з прав людини, застосування матеріалів Ради Європи у освітньому процесі.

Враження слухачів:

«Курси дуже сподобались, були продуктивними. Під час занять ми не тільки змогли отримати знання та навички, а й потоваришували, обмінялись досвідом та створили власну інтернет-спільноту. Дякуємо Єфремовій Г. Л. та Луценко С. М. за доброзичливість, якісні та результативні заняття. Бажаємо й надалі впроваджувати побільше таких курсів».

«На курсах підвищення кваліфікації навчаюсь вже не перший раз, але ці курси вразили своєю незвичністю, насиченістю та результативністю. Працюючи у спеціальному закладі освіти, матеріали курсів завжди адаптувала до нашої специфіки. Але викладачі Єфремова Г. Л. та Луценко С. М. підібрали такі форми роботи та розкрили для нас нові техніки й методи навчання, що їх можна одразу брати на озброєння у власній практичній роботі. Щиро дякую за такі класні курси і таких класних викладачів! Так тримати!».

«Як вчитель суспільно-гуманітарних дисциплін, я розумію, що соціально-громадянська компетентність є ключовою у наскрізних лініях НУШ, адже наші випускники повинні бути адаптовані до суспільства, вміти приймати рішення, нести відповідальність. Ці курси дали мені відповідь на велику кількість питань та допомогли розібратись у запровадженні НУШ у базовій школі. Серед цих питань: як протистояти агресивності в освітньому середовищі та які існують інструменти формувального оцінювання. Вдячна викладачам курсів Єфремовій Г. Л. та Луценко С. М., які змогли не тільки відповісти на питання, що нас цікавили, але й запалили вогники дії. Одразу після поверненення з курсів почну застосовувати отримані знання й навички на практиці. Впевнена, що моїм учням та їх батькам сподобаються нові методи здобуття освіти».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO