НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕХІД НА НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ

Screenshot 1Стартувала підготовка за Програмою підвищення кваліфікації координаторів/тренерів та керівників - учасників інноваційного освітнього проекту всеукраїнського рівня «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕХІД НА НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ». 27 та 29  квітня 2021 року відбулися два перших модулі онлайн-навчання.

Від КЗ СОІППО до навчання були запрошені Юрій Нікітін, ректор, Світлана Панченко, проректор, регіональний координатор з питань впровадження Нової української школи, Світлана Луценко, координатор з базової освіти, фахівець з управління освітою (освітньої політики) та професійного розвитку керівників шкіл, Катерина Діхнич, координатор з початкової освіти, Світлана Драновська, Вікторія Логвиненко, Наталія Клюніна, Лариса Петрова, Валентина Успенська, Лідія Коростіль, Лариса Сєрих, Світлана Кода, Денис Деменков, Галина Крот, регіональні координатори за освітніми галузями, Зоя Декунова, Алла Лавська, регіональні тренери НУШ з початкової освіти, Ірина Марухина, фахівець з практичної психології, а також керівники та заступники керівників з початкової та базової освіти шкіл-учасниць інноваційного освітнього проєкту з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти.

Розробники та виконавці програми: Проєкт «Навчаємось разом», що фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС, під патронатом Міністерства освіти і науки України, за участі Інституту модернізації змісту освіти, Українського інституту розвитку освіти, Національної академії педагогічних наук, Команди підтримки реформ МОН, Європейського фонду освіти, Європейського центру ім. Верґеланда, фонду «The LEGO Foundation», Британської Ради, EdCamp Ukraine.

Очікувані результати: після закінчення двох модулів онлайн-курсу учасники:

  • розуміють нові ролі директорів шкіл у контексті впровадження Нової української школи на рівні базової середньої освіти;
  • усвідомлюють ціннісні орієнтири, ключові компетентності, наскрізні вміння, ціннісні засади формування освітньої програми ЗЗСО;
  • розуміють компетентнісний потенціал та обов'язкові результати навчання (загальні/ конкретні/ орієнтири для оцінювання);
  • розрізняють поняття «типова освітня програма», «освітня програма закладу», «модельні навчальні програми».

Після кожного модулю передбачено обмін навчально-методичними матеріалами та онлайн-анкети зворотного зв'язку.


Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO