Методичний онлайн-семінар з питань STEM-технологій у вивченні природознавства
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 12 квітня відбувся обласний онлайн-семінар «STEM-технології під час вивчення освітньої галузі «Природознавство» для вчителів біології, природознавства закладів загальної середньої освіти області.
Під час обласного онлайн-семінару Кісільова М.В., методист з біології, екології, природознавства та основ здоров’я навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, розкрила питання: «STEM-освіта: нормативно-правове забезпечення, засоби та обладнання», «Використання STEM-технологій під час вивчення освітньої галузі «Природознавство»: від концепції – до практичного втілення», «Біологічний експеримент як один із методів STEM-технології».
Пилипенко Н.В., учитель природознавства, біології Глухівської загальноосвітньої школи I-IІI ступенів № 6 Глухівської міської ради, ознайомила учасників заходу з досвідом роботи щодо застосування елементів STEM-освіти на уроках біології та природознавства як засобу формування критичного мислення учнів.
Яловенко В.В., учитель біології комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей», зосередила увагу на упровадженні елементів STEM-технологій на уроках біології.
Михайлова Н.О., учитель біології комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10 ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка, м. Суми розповіла про мейкерство на уроках біології як інноваційного підходу упровадження STEM-технологій.
З досвідом роботи щодо STEM-проєктів: від розробки ідеї – до реалізації учнями ознайомили учасників онлайн-семінару вчителі біології: Котькало Є.С., учитель біології Великочернеччинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради; Дерев’янко Ю.О., учитель біології комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради.
За підсумками обласного онлайн-семінару вчителям надано методичні рекомендації щодо використання STEM-технології під час вивчення освітньої галузі «Природознавство».