V ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»

nagolovnuУ Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти з метою обговорення актуальних питань формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих та позашкільних закладів освіти, 04 березня 2021 року було проведено ЮВІЛЕЙНУ V Всеукраїнську науково-методичну практичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Співорганізаторами конференції виступили Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпровської обласної ради», Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського.

З вітальним словом до учасників конференції звернувся голова оргкомітету конференції, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін, який наголосив на щорічному зростанні масштабів конференції, що надає більше можливостей обговорити актуальні питання формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів та обмінятися цінним досвідом з колегами-освітянами. Продовжив привітання Іван Бех, директор Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, академік, який зазначив, що формування та розвиток індивідуальних та життєвих компетентностей учнів важливо налагоджувати через їх шкільний досвід та взаємодію з викладачами. Він відмітив, що освітяни мають на власному прикладі показувати прагнення до постійного вдосконалення, здорового способу життя та інноваційності у всіх сферах діяльності.

Пленарне засідання розпочала завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Сєрих. У своїй доповіді вона розкрила питання компетентнісного підходу модернізації освітнього процесу закладів післядипломної освіти, а саме: ролі методик, технологій та участі в освітніх проєктах для розвитку людського та професійного потенціалу серед педагогів.

З доповіддю про основні етапи реалізації наукової розробки, над якою працює науково-педагогічний колектив Інституту та про теоретичні та методичні засади розвитку компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти, виступив проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій Грицай. Він зупинився на актуальних компетентностях сучасного педагога та створеній науковій моделі розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти.

Протягом пленарного засідання учасники конференції прослухати та обговорити доповіді доцента кафедри виховання й розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти», кандидата мистецтвознавства Вікторії Чуркіної про формування креативної компетентності вчителя галузі мистецтва; доцента кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидата педагогічних наук, доцента Валентини Успенської, яка презентувала аспекти культури безпечного і здорового харчування в закладі освіти; старшого викладача кафедри філософії освіти, теорії та методики суспільствознавчих предметів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Віталія Гладуна, який поділився здобутками у сфері кооперативного навчання учасників освітнього процесу як складової  формування громадянської компетенції.

Перед початком секційних засідань у відеоогляді на сайті Інституту учасники конференції мали змогу ознайомитися з тематичними кабінетами Нової української школи, що обладнані на базі КЗ СОІППО.

Робота конференції здійснювалася за такими напрямами:

  • Особистісно-професійна компетентність педагога дошкільної освіти
  • Особистісно-професійна компетентність педагога початкової освіти
  • Професійна компетентність педагога освітніх галузей «Природознавство» й «Фізична культура та здоров'я»
  • Особистісно-професійна компетентність педагога мистецької та технологічної галузей освіти
  • Особистісно-професійна компетентність педагогів природничо-математичних дисциплін у SТЕМ-освітньому просторі
  • Професійна соціально-гуманітарна компетентність педагога
  • Психологічна складова професійного зростання педагога
  • Компетентність викладача професійної освіти
  • Професійна компетентність педагога позашкільної освіти

У роботі конференції взяли участь завідувачі, методисти міських (районних) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти виконавчих комітетів міських (районних) рад, адміністрацій Сумської області; директори (завідувачі) закладів дошкільної освіти Сумської області; директор Харківського НВК «школа І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла-садок)» № 8 Харківської міської ради; методисти міських, районних центрів позашкільної освіти; викладачі Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка; КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; ВКНЗ Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж імені С. В. Руднєва», ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка» Лебединської міської ради; Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського Інституту СумДУ; Сумського вищого училища мистецтв і культури ім. Д. С. Бортнянського; Сумського будівельного коледжу, м. Суми Сумської області; методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО; Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; методисти навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО КЗ СОІППО; Заслужені вчителі України; викладачі-методисти, заступники директорів, педагоги-організатори, практичні психологи, учителі, керівники гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київської, Житомирської, Закарпатської, Львівської, Миколаївської, Сумської, Харківської областей.

Всеукраїнська науково-методична практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» уже п’ятий рік поспіль успішно слугує освітньою платформою для представлення та обговорення доповідей та виступів науковців, методистів, педагогів, учасників круглих столів та майстер-класів з усієї країни.

За результатами проведеної конференції педагогічні, методичні та керівні кадри системи освіти обмінялися власним досвідом та практичними надбаннями, налагодили взаємозв’язки та здійснили професійне вдосконалення відповідно до сучасних трансформацій суспільства та формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Запрошуємо до співпраці науково-педагогічну спільноту України в наступному році на VІ Всеукраїнську науково-методичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика». 

«Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» Частина 1

«Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» Частина 2

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO