ЗДОРОВ'Я ЯК ОСОБИСТИЙ, ОСВІТНІЙ І СУСПІЛЬНИЙ ФЕНОМЕН

golovnaТаку назву мала традиційна, уже IV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція, проведена  лабораторією здоров’яспрямованої освіти КЗ СОІППО. Платформа TEAMS мала можливість об’єднати 65 педагогів для онлайн-спілкування та ще 45 – для заочної участі, публікації статей, перегляду відеозапису. Окрім освітян Сумщини до конференції долучились педагоги та науковці Волинської, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Київської, Чернігівської областей.

Актуальність проблеми здоров’я на особистому, освітньому, суспільному рівні може бути вирішена шляхом формування та розвитку здоров’язбережувальної компетентності. Ціннісна компонента цієї компетентності і є орієнтиром вибудови особистістю своєї власної життєвої траєкторії.

ІV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція, проведена у відеорежимі засобами дистанційного освітнього формату, надала можливість сфокусувати увагу на розв’язанні нагальних проблем саме освітнього характеру. Це вагомо з різних причин. По-перше, особистість дитини формується, зокрема, або навіть і переважно, у закладі освіти. Через освіту проходить кожна людина, і вплив на її розвиток роблять підготовлені фахівці, отже цей вплив професійний. По-друге, особистість дорослого-педагога розвивається умовами та вимогами його професійної діяльності. Він – найперший приклад тих істин, правил і законів, яким навчає своїх учнів. Бути прикладом, значить так робити, як навчаєш. По-третє, наше суспільство все вийшло із школи, і вже дорослими ми проявляємо ті найважливіші якості, які сформувала освіта: впевненої, наполегливої, вольової особистості, а це є психічне здоров’я, цілеспрямованої – духовне здоров’я. І тепер нам усім необхідно дбати, щоб наповнити освітнє середовище безпекою, піклуванням про самопочуття вихованців та учнів, це є – фізичне здоров’я. Зробити освітню установу дружньою до дитини, у яку хочеться приходити – це є соціальне здоров’я. Саме ця гармонія розвитку особистості здатна змінювати й розвивати наше суспільство в майбутньому.

З вітальним словом до учасників конференції звернулся працівники КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: Сергій Грицай, проректор з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент; Валентина Успенська,  організатор конференції та її  модератор, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник лабораторії здоров’яспрямованої освіти, Сєрих Лариса, кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти, доцент.

Розкриття актуальних питань, передбачених програмою конференції, відбувалось у доповідях її учасників, та паралельно – у чаті, відкритому для спілкування. З доповідями виступили представники різних закладів освіти з різних областей України. Сумщину представляли працівники Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: Лариса Сєрих, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і методики змісту освіти; Марина Кісільова, методист з біології, екології, природознавства та основ здоров’я навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку; Єлизавета Ковтун, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти; Ірина Марухина, завідувачка навчально-методичного центру психологічної служби та Наталія Лебединець, учитель хімії, біології Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Сумської міської ради Сумської області. Свої самобутні та сучасні напрями здоров’язбереження презентували представники Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Ігор Білевич, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної і професійної освіти та Ольга Василенко, магістрантка цієї кафедри. Дослідження та досвід освітніх проблем здоров’я розкрили у своїх доповідях представники інших областей -  Наталія Поліщук, завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти та Лідія Лавріненко, кандидат історичних наук, доцент, заступник завідувача кафедри педагогіки та психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського.

Учасники конференції відзначили її високу ефективність і висловили побажання щодо подальшої співпраці.

Новий режим конференції, який виявився цікавим і комфортним у проведенні, став можливим і пройшов вдало завдяки інформаційно-телекомунікаційному супроводу відділу технічних засобів навчання (завідувач – Андрій Хурсенко) та інформаційно-комунікаційній підтримці старшого викладача кафедри теорії і методики змісту освіти Вікторії Лободи.

У роботі заходу взяли участь науково-педагогічні працівники, педагоги закладів позашкільної та загальної середньої освіти, усі, хто має професійний інтерес до теми (не) конференції.

За результатами конференції прийнято резолюцію.

Відеозапис конференції.

Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Здоров’я як особистий, освітній і суспільний феномен», як і матеріали конференцій попередніх років, розміщені на сторінці «Лабораторія здоров’яспрямованої освіти» («Наукова робота») сайту КЗ СОІППО http://www.soippo.edu.ua/index.php/naukova-robota/3002-laboratoriya-zdorov-yaspryamovanoji-osviti

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO