К-взаємодія у людиноцентричній моделі
26.11.2020 відбувся обласний методичний воркшоп «К-взаємодія у людиноцентричній моделі» у форматі презентаційного ряду, представленого Удовиченко І.В., проректором Сумського ОІППО, д.пед.н., доц., за тематичними напрямами (нова українська школа, дистанційне навчання, новітні інформаційні технології), розробленими методистами навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО.
Зокрема, під час воркшопу, презентовано авторські напрацювання методичного спрямування за 3-ма напрямами (НУШ, дистанційне навчання, ІКТ) для педагогічних працівників Сумщини:
- 1 монографію з питань навчання географії на профільному рівні та завдання компетентнісного спрямування для навчання географії (Удовиченко І.В.);
- 2 навчальні програми з грифом МОН України: програма курсу за вибором для класів хіміко-біологічного профілю (Метейко А.В.); «Гра на бандурі» для класів з поглибленим вивченням предметів музичного циклу (Сердюк О.П.);
- 3 навчально-методичні посібники: з питань удосконалення методів та прийомів роботи с географічною картою (Попов В.Д.); тестових перевірочних робіт з хімії (Метейко А.В.);
- 5 збірників: методичних матеріалів та тестів для контролю, корекції знань з предмета «Захист Вітчизни. Основи медичних знань»
(Сукачова Н.М.); методичних матеріалів щодо створення тексту інформаційних навчальних елементів на уроках фізики з астрономічним змістом; збірники уроків фізики з підприємницьким тлом та ситуативних задач з фізики (Карпуша В.М.); збірник з питань компетентнісного підходу в навчанні математики в основній школі (Свєтлова Т.В.); - 1 тематичний навігатор банку тестових завдань та 1 логістичне лото Е-збірника «Lean-логістика в географії» (Удовиченко І.В.);
- 2 практикуми текстів практичних робіт з хімії (Метейко А.В.);
- дидактико-методичні матеріали з інтерактивними вправами до уроків «Захист України» (Сукачова Н.М.);
- 5 методичних рекомендацій щодо: реалізації мнемотехніки у закладах дошкільної освіти; забезпечення наступності змісту освіти закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування (Міщенко Л.Б.); організації змішаного та дистанційного навчання математики (Свєтлова Т.В.); за результатами міжнародних моніторингових досліджень якості освіти PISA (Карпуша В.М.);
- 2 блоги професійної компетентності: для заступників директорів з навчально-виховної роботи (Іващенко І.І.) та вчителів трудового навчання закладів загальної середньої освіти (Коренева І.В.);
- 3 відеотеки: для вчителів предмета «Захист України» (Сукачова Н.М.); віртуальні екскурсії до програми освітньої галузі «Мистецтво»; тека «Класична музика в мультфільмах» вчителю освітньої галузі «Мистецтво» (Сердюк О.П.);
- приклади використання: інформаційної віртуальної дошки на ресурсі Padlet (Шерстюк Л.М.); онлайн інструменту Jamboard (Третьякова О.В.).
Указані матеріали доступні для використання в роботі та знаходяться за вказаними посиланнями на сайті Сумського ОІППО (рубрика «Науково-методична робота» – підрубрика «К-взаємодія у людиноцентричній моделі»), у бібліотеці Сумського ОІППО.