НІТ: від теорії до практики
Упровадження нових інформаційних технологій потребує інноваційної педагогічної діяльності – особливого виду творчої діяльності, спрямованого на оновлення змісту освіти. Наслідком цього процесу є виникнення якісно нового педагогічного продукту, розробленого з використанням інформаційних технологій. Методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО (на чолі з Удовиченко І.В., проректором, д.пед.н., доцентом), пропонують власні напрацювання для вирішення низки важливих педагогічних завдань.
Зокрема, за напрямом НІТ розроблено:
- тематичний навігатор банку тестових завдань Е-збірника засобами Learning Apps (Удовиченко І.В.);
- збірник методичних матеріалів зі створення тексту інформаційних навчальних елементів з астрономічним змістом (Карпуша В.М.);
- акцентуаційні хмаринки слів, засобами Word Art, – для вчителів української мови та літератури (Шерстюк Л.М.);
- відеотека для вчителів предмета «Захист України» (Сукачова Н.М.);
- методичні рекомендації щодо реалізації мнемотехніки у закладах дошкільної освіти (Міщенко Л.Б.).
Указані матеріали доступні за вказаними посиланнями для використання в роботі та знаходяться в бібліотеці, на сайті Сумського ОІППО.