Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 29 жовтня відбувся обласний онлайн семінар «Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики» для керівників методичних об’єднань, учителів математики закладів загальної середньої освіти Сумської області.
Свєтлова Т.В., методист з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу учасників обласного онлайн семінару на теоретичних основах та методичному аспекті впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики.
Бондар Г.М., учитель математики Шосткинського навчально-виховного комплексу: Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської ради Сумської області, ознайомила учасників заходу з досвідом роботи щодо впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики.
Азаренкова А.І, учитель математики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка м. Суми Сумської області, наголосила на важливості організації дослідницької діяльності школярів, зосередила увагу на дослідницьких задачах як засобу впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики.
Вакуленко О.О., учитель математики та Родінка І.О., учитель інформатики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка м. Суми Сумської області, розповіли про можливості використання STEM-лабораторії в процесі навчання математики.
Учасникам онлайн семінару надано методичні рекомендації щодо впровадження елементів STEM-освіти на уроках математики.