ОНЛАЙН-ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 27 жовтня на базі Сумського ОІППО в онлайн режимі відбулося ІІ засідання обласної творчої групи вчителів фізики на тему «Формування специфічних навичок використання цифрових вимірювальних пристроїв та обробки результатів експериментальних досліджень у здобувачів загальної середньої освіти».
У роботі засідання обласної творчої групи взяли участь учителі фізики – члени обласної творчої групи з м. Глухів, Ромни, Суми, Липоводолинського та Роменського районів.
Карпуша В.М., методист з фізики та астрономії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, розкрила питання щодо формування специфічних навичок використання цифрових вимірювальних пристроїв та обробки результатів експериментальних досліджень у здобувачів загальної середньої освіти.
Під час засідання члени обласної творчої групи виступили з доповідями (з досвіду роботи):
Мінченко О. В., учитель фізики комунального закладу Сумської обласної ради «Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» – «Дослідження вільного падіння тіла за допомогою датчика відстані»;
Золіна Т. В., учитель фізики Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 м. Ромни – «Можливості використання мобільного додатка Science Journal під час формування експериментальних умінь здобувачів загальної середньої освіти»;
Шевченко Є. С., учитель фізики Андріяшівського ліцею – закладу загальної середньої освіти Андріяшівської сільської ради Роменського району – «Розв’язування експериментальних задач з фізики з використанням датчика освітленості»;
Тимошенко С. О., учитель фізики Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради – «Використання мобільного додатку GlobiLab у дослідженнях звукових явищ»;
Токмань Н. Б., учитель фізики Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 м. Суми – «Дослідження механічного руху за допомогою датчика прискорення мобільного телефона».
По завершенню засідання були визначені наступні завдання роботи обласної творчої групи над проблемою «Особливості використання цифрових вимірювальних пристроїв у освітньому процесі з фізики», надано методичні рекомендації.