Упровадження технологій художньо-творчого розвитку в арт-освіті дітей дошкільного віку
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 06 жовтня на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний онлайн-семінар «Упровадження технологій художньо-творчого розвитку в арт-освіті дітей дошкільного віку».
Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.
Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО розкрила питання «Сучасні підходи до арт-освіти дітей дошкільного віку».
Своїм досвідом щодо впровадження технологій художньо-творчого розвитку з дітьми дошкільного віку поділилися педагоги області: Горошко Н. М., завідувач Буринського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 1 «Ромашка» Буринської міської ради – «Сучасний арт-простір закладу дошкільної освіти»; Сидоренко О.П., вихователь-методист Буринського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Ромашка» Буринської міської ради – «Формування творчої особистості дошкільників засобами багатоканального сприймання»; Кривонос Л.В., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №16 «Сонечко» – «Технологія оздоровлення кольором в освітньому процесі закладу дошкільної освіти»; Шульженко А. В., практичний психолог Буринського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Ромашка» Буринської міської ради – «Нейробіка 4brain» – активація творчих здібностей мозку».
Досвід упровадження арт-технологій продемонстровано у відеороликах: «Розмаїття фарб та емоцій» – діяльнісний підхід запровадження арт-освіти дошкільників засобами багатоканального сприймання», «Веселковий арт-хол» – інтерактивний формат взаємодії з педагогами закладу дошкільної освіти» – з досвіду роботи Буринського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 1 «Ромашка» Буринської міської ради; «Формування художньо-продуктивної компетентності у дітей дошкільного віку» – з досвіду роботи Алтинівського дошкільного навчального заклад (дитячий садок) «Колосок» Алтинівської сільської ради Кролевецького району.
Учасникам надано методичні рекомендації щодо впровадження технологій художньо-творчого розвитку в арт-освіті дітей дошкільного віку.