Розробка дидактико-методичного забезпечення навчання хімії
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 21 вересня відбулося засідання (в онлайн режимі) членів обласної творчої групи вчителів хімії, присвячене розгляду та аналізу розроблених тестових завдань з хімії для учнів 11 класів.
Розпочала засідання обласної творчої групи учителів хімії Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, яка ознайомила учасників із планом роботи під час онлайн зустрічі та акцентувала увагу на вимогах до завдань, а саме: відповідність очікуваним результатам навчально-пізнавальної діяльності (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти), зазначеним у навчальній програмі; наявність компетентнісно орієнтованих завдань; розташування завдань за складністю (від репродуктивного до творчого рівнів); оптимальність виконання завдань одного варіанту за часом; відповідність критеріям оцінювання; доцільність структурування дистракторів та наявність правильних відповідей.
Під час засідання члени обласної творчої групи (Мечік М.Ю., учитель хімії Шосткинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Шосткинської міської ради, Пархоменко О.В., учитель хімії Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Лебединської міської ради, Івашина Н.В., учитель хімії Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Кролевецької міської ради, Євдощук Г.А., учитель хімії Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Радіка Руднєва Путивльської районної ради) презентували завдання для поурочного тестового контролю за навчальною програмою з хімії для учнів 11 класу рівню стандарт.
У процесі обговорення змісту та структури завдань, під керівництвом Коростіль Л.А., доцента кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н. (науковий керівник обласної творчої групи учителів хімії) та Метейко А.В., методиста з хімії, було скориговано дидактичний матеріал, внесено необхідні зміни та надано рекомендації щодо його доопрацювання.
За підсумками засідання було визначено напрями подальшої роботи та надано методичні рекомендації.